Gruvevandring med små barn

Min mann og jeg dro hit med våre barn på tre og fem år. Nedre aldersgrense er tre år og vi var litt... les mer

Anmeldt 4 uker siden
iTia88
Larvik, Norge
Veldig bra.

11/10 2021 - Veldig bra! Takk til Erik for sang og omvisning i sølvgruvene. Kjempegod... les mer

Anmeldt 14. oktober 2021
Magnarasker

Anmeldt 23. september 2018

Et besøk anbefales på sterekest, - Rene "kinder-egg-museum", med både bergverk, mynt og skihistorie samlet under samme tak.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, oddarthurlarsen
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Kanonbra opplegg! Gunhild er en fantastisk engasjert og flink guide som gjorde turen mer spennende og lærerik enn jeg hadde sett for meg den skulle bli på forhånd. Ganske kalt i gruvene men med godt fottøy og ull gikk det fint. Var godt å ha med egen hodelykt. Absolutt en tur å anbefal!!!

Takk, oddveigmichelle
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Veldig flott og interessant besøk inne i sølvgruvene. Turen tar totalt knappe 2 timer. Her er det inkludert en guidet tur inne i fjellet. Denne turen kan absolutt anbefales

1  Takk, Inger S
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig tur, men litt for rask og lite spennende omvisning. Antall deltagere var og altfor mange til å få noe inntrykk av jobben som var lagt bak. Morro med det lille trange toget som gikk inn, men skal man ha en spennende og morsom gruvetur bør man heller ta turen til Blaafarverket i Modum og gruvesafari der.

Takk, robertfM7394HD
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Togtur inn i fjellet med påfølgende guidet tur. Flinke guider og interessant informasjon som ikke ble for mye. Kaldt i gruvene så kle deg godt!

Takk, heidimeretew