“Mye rot”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 28 av 38 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Peppes Pizza Kongsberg og fikk raskt bord og fikk bestille. De var tomme for alle former for sukkerfri drikke, så da må man som diabetiker klare seg med vann. Bordet ved siden av oss fikk servert den pizzaen vi hadde bestilt og de reagerte ikke på feilen. Vi måtte vente på ny pizza og fikk denne til halv pris. En god løsning når de først roter det til.

Takk, Temu73

Anmeldt 28. juni 2020

Her har vi vært flere ganger før. Herlig å kunne sitte ute (under tak eller under åpen himmel) og spise. Mange alternativer på menyen. ØL og vin til dem som ønsker det. Hyggelige ansatte.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Simmen2013
Anmeldt 12. februar 2020

Tok veldig lang tid å få service. Etter bestilling tok det laang tid å få maten. Brusen var uten kullsyre (feil på maskinen?) og pizzaen var overstekt med mye mindre fyll enn vanlig. Virket som at take-away-kunder ble prioritert.
Alt i alt en dårlig start for ny, hyggelig restaurant her i byen.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Heiieh
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde en fin avslutting med gode venner. Var ett følge på ca 30 med stort og smått. Bestilte pr familie. Og maten kom fortløpende. Maten var varm og nylaget. Akkurat som forventet. Under Jazzen er det vel alltid litt kaos. Men gikk overraskende greit å få bestilt og maten levert. Positivt overraskende. Vi var godt fornøyd alle sammen. Litt mye støy, men den stod vel vi for det meste for selv. God stemning. Savner litt alternative lav-karbo retter.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Linda S
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Vanskelig å få kontakt med jenta bak disken som så alle andre veier enn på kunden. Fikk til slutt kontakt og da oppfører hun seg oppgitt og arrogant. Hun nektet å servere maten ved bordet selv om dette ble opplyst fra annen ansatt at de ville gjøre. Pizzaen var smakløs. Dessverre ikke imponert.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, utpaaturer

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!