“Ikke den beste sushien jeg har smakt!!”
Anmeldelse av Lodo Sushi & Thai

Lodo Sushi & Thai
Vurdert som nr. 12 av 38 Restauranter i Kongsberg
Kjøkken: Sushi
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Ikke så galen pris, men sushien var dessverre ikke den beste. Risen var seig og litt overkokt, og det var ikke så mye smak.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 376mortenk

Anmeldt 27. februar 2021 via mobile enheter

Vi kom litt før stengetid, og fikk god service. Men selve sushien var ikke særlig bra. Den bar preg av å ha ligget hele dagen. Vi ble begge skuffet. Terningkast 3.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Quest09965971341
Anmeldt 19. februar 2021

God service, maten kommer uten unødvendig venting, lukter deilig, men...
Veldig mye salt i maten, så mye at du blir nummen på tungen. Jeg/vi er ikke av typen som er forsiktige med salt, men det blir rett og slett for mye. Vanskelig å nyte maten når du blir nummen i hele munnen, samme hvor godt den lukter. Kjøpt mat flere ganger da vi har tenkt at det var et engangstilfelle, men det var det ikke.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, aicot2021
Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Nydelig mat. Bestillte brett med diverse godsaker, og et par vårruller:)
Meget god valuta for pengene, så hit skal vi tilbake!

Dato for besøk: september 2019
Takk, 971haraldk
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Eneste stedet bortsett fra Peppes Pizza som hadde åpent 2. Juledag.... Vi kjøpte med Take Away Sushi og den var knallgod ! Har også spist Thai curry der ved et par anledninger som var OK.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, trond116

Reisende som så på Lodo Sushi & Thai, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Lodo Sushi & Thai? Del dine erfaringer!