“En av de beste Big Horn”

Big Horn Steak House Kongsberg
Vurdert som nr. 18 av 38 Restauranter i Kongsberg
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Åpent alle dager. Serverer møre og saftige biffer.
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Stopper gjerne her å spiser når vi kjører gjennom Kongsberg. Dette er en av de beste Big Horn restaurantene i Norge. Alltid mør og god biff, samt hyggelig betjening.

1  Takk, Tony H

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Pluss for brus på glassflaske og god biff som var perfekt stekt, mør og med god smak. Ovnsbakt broccoli, fløtepoteter og løkringer var alt sammen veldig godt. Men slapp, delvis brun salat i en liten skål og dårlig stekt pommes frites som var lunken og begynt å bli myk er langt under hva man bør forvente av en restaurant i denne prisklassen. Greie hvitløksbrød.

Takk, AnneCecilieK
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi var på Big Horn Steak House i Kongsberg under Jazzfestivalen. Betjeningen hadde det naturlig nok veldig travelt, men vi fikk likevel god service. De tok seg tid i travelheten. Maten smakte veldig godt, både biffen og salaten, forrettene var helt ypperlige! Vi var et følge på syv, og alle var fornøyd med alt - det er sjeldent å oppleve.

Takk, 259annen
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Oppmerksomme servitører, uten og være masete, og vi følte oss velkommen. Kjempegod biff og tilbehør. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Kongsberg.

Takk, Harald S
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Det blir enkelt med god stemning når maten er både god og tiltalende. Med godt vær er det fint å sitte ute, men litt forstyrrebde med trafikken rett utenfor.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Kjell_53

Reisende som så på Big Horn Steak House Kongsberg, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Big Horn Steak House Kongsberg? Del dine erfaringer!