“Bestilte fatøl og den var”

Big Horn Steak House Kongsberg
Vurdert som nr. 22 av 37 Restauranter i Kongsberg
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse i Kongsberg ligger idyllisk til i en ærverdig herregårdsbygning nede ved elva Lågen. Restauranten er pent innredet med egen bar og peis, og har opptil 80 sitteplasser. Om sommeren har vi uteservering med plass til 130 gjester. Her finner du også et flott parkområde med minigolf og lekepark. Et hyggelig spisested for venner og familier så vel som forretningsmiddager.
Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Bestilte fatøl og den var helt tam. Servitøren var ikke medgjørlig da vi bedte om å sitte sammen men dette var ikke mulig.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 174odins

Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Obs! Ønsker man gjennomstekt, må man vistnok skrive ++++ bak avkryssinger for gjennomstekt.

4 ganger leverte jeg tilbake biffen, som også var den minst stekte av de som ble levert på bordet vårt. Andre skulle ha medium rå og medium.
Etter å ha forklart kelneren for 4. gang at dette røde kjøttet var uspiselig for meg fikk jeg tydeligvis ikke mat. Og fikk vi beskjed om at jeg nå ikke skulle få mat?!? Nei. Da de andre var ferdig med desserten etterspurte jeg den, siden det hadde tatt veldig lang tid.
Mer elendig service fra kelnere og kokker skal man lete lenge etter. Styr unna!

Dato for besøk: september 2019
Takk, megselv1
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi prøvde igjen. Så på menyen på forhånd, bestilte bord og dro avgårde i god tro med passe forhåpninger. (Ikke altfor høye, har vært der før, med veldig blandet erfaring). Hadde sett oss ut Spare rips, 400 GR. Til fruen og 600 GR. Til undertegnede. Vi begynte med å be om et glass prosecco til hver, servitøren svarte at hun måtte sjekke om de hadde..... (Det stod på vinmenyen,men..) Vi fikk hvert vårt glass, og fylte inn bestillingskortet for maten. Spare rips som forutsett. Denne var oppgitt å skulle serveres med Cole Shaw, poteter etter fritt valg, og BBQ Sauce. Neste steg var at servitøren opplyste oss om at de ikke hadde 400 GR ribs, kun 600!!! OK, så da måtte det velges noe annet. Nytt kort - osv. Bestillingen ble tatt,og etter et par minutter kommer servitøren tilbake og sier at kjøkkenet ikke har Cole Shaw! Om vi kunne ta et annet tilbehør. Blir litt irritert, men bestiller brokkoli. Så vil vi bestille vin, med kylling til en og ribbe til en annen, tenker vi at en rose vin kunne være bra. De har to typer på menyen, og vi ber om en vi kjenner til fra før. Men så; «Desverre, den har vi ikke»!!!
Så vi velger noe annet - igjen.
Maten kommer, ikke stort å utsette på det som blir servert, men godt saltet er det.

Helhetsinntrykket er at her er det elendig ledelse. Dårlig - om noen opplæring av personalet, relativt høye priser ift det som ytes og leveres. Det er trist, fin beliggenhet og burde egentlig ha alle forutsetninger, men neida. Det blir lenge til neste gang!
Rett og slett dårlig totalt sett.

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, Grebert
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

En firer denne gangen. Veldig god mat og dessert med unntak av en dessert som ikke var god. Biffen var passe stekt.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, utpaaturer
Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Du lager bedre mat hjemme selv. Dyrt og dårlig.

Tilbehøret er veldig dårlig. Prisene er høye. Ok service

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Nils987654321

Reisende som så på Big Horn Steak House Kongsberg, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Big Horn Steak House Kongsberg? Del dine erfaringer!