“Gjennomført elendig”

Big Horn Steak House Kongsberg
Vurdert som nr. 29 av 39 Restauranter i Kongsberg
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse i Kongsberg ligger idyllisk til i en ærverdig herregårdsbygning nede ved elva Lågen. Restauranten er pent innredet med egen bar og peis, og har opptil 80 sitteplasser. Om sommeren har vi uteservering med plass til 130 gjester. Her finner du også et flott parkområde med minigolf og lekepark. Et hyggelig spisested for venner og familier så vel som forretningsmiddager.
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Har spist på mange Big Horn i Norge og vært fornøyd. Men denne restauranten bør skifte ut stort sett alle ansatte, kanskje spesielt kokken. Blir møtt i døren av en ansatt som sa det kom til å ta lang tid for å få maten, men vi hadde ikke dårlig tid. Ønsket de oss ikke inn for restauranten var ikke halvfull engang. Maten var rett og slett elendig, godt stekt ble overstekt og tørr, ytrefilet var full av sener og Big Horn potetene fløyt i fett. Ingen interesse for å sjekke om maten smakte. Feil på regningen klarte de også. Kommer definitivt ikke tilbake her.

2  Takk, bentej2014

Anmeldt 17. januar 2021 via mobile enheter

Veldig kjedelig matopplevelse. Bestilte mat men etter 10 min kommer servitøren å sier at de ikke har den typen kjøtt...dette kunne de informert om før bestilling. Jeg og en venn bestiller da samme maten men får ulikt tilbehør og er ikke det som står i menyen. Fikk en halv brokkoli som var hard og lite kokt, ikke akkurat broccolini som det stod i menyen. Tilbehøret var kaldt og fikk ikke kryddersmør som vi bestilte. Servicen var veldig dårlig da det var få gjester og det tok lang tid før maten kom. Ikke samme kvalitet som i Drammen så drar heller dit og legger igjen penger der istedenfor i Kongsberg.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, tftravel96
Anmeldt 17. januar 2021 via mobile enheter

Bestilte entrecôte. Måtte bestille på nytt fordi de var tomme. Bestillte ytrefilet. Var mer medium til rå enn rå.

Fikk ikke som beskrevet i meny. Broccolini er visst det samme som broccoli. Den var også stein hard. Dyppet i varmt vann.

Fikk forskjellig pynting av tallerken. Venn sin tallerken manglet noen av de ingrediensene de hadde pyntet min tallerken med.

Drammen Big Horn er mer på stell. Reiser heller dit for en dyr biff. Du forventer kvalitet når man betaler såpass for biff. Reis heller dit

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Olemagca
Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Bestilte fatøl og den var helt tam. Servitøren var ikke medgjørlig da vi bedte om å sitte sammen men dette var ikke mulig.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 174odins
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Obs! Ønsker man gjennomstekt, må man vistnok skrive ++++ bak avkryssinger for gjennomstekt.

4 ganger leverte jeg tilbake biffen, som også var den minst stekte av de som ble levert på bordet vårt. Andre skulle ha medium rå og medium.
Etter å ha forklart kelneren for 4. gang at dette røde kjøttet var uspiselig for meg fikk jeg tydeligvis ikke mat. Og fikk vi beskjed om at jeg nå ikke skulle få mat?!? Nei. Da de andre var ferdig med desserten etterspurte jeg den, siden det hadde tatt veldig lang tid.
Mer elendig service fra kelnere og kokker skal man lete lenge etter. Styr unna!

Dato for besøk: september 2019
Takk, megselv1

Reisende som så på Big Horn Steak House Kongsberg, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Big Horn Steak House Kongsberg? Del dine erfaringer!