Priceline
Agoda.com
Anmeldt 8. mars 2020

Var her med en stor gjeng andre. Rot i bookingene som gjorde at vi måtte flytte på oss flere ganger etter at vi hadde fått pakket ut. Møkkete rom og kjøkken. Vi bestilte frokost, og ble lovet at det skulle være i stand til morgenen, men det var det ikke. Igjen ble det misforståelser mellom ansatte, og frokosten måtte utgå. Midt på natten viste det seg å være en bursdag i overetasjen som førte til mye bråk og leven i lang tid, dette fikk vi ingen beskjed om. Ble generelt mye rot igjennom oppholdet og er ikke et sted jeg kommer til å anbefale eller dra tilbake til.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, MaryJWL
Anmeldt 27. august 2018

Personalet var hyggelig. Men ellers var det så møkkete at det var ubehagelig å bo der. Gulvet og alle flater var møkkete, gulvet var seigt og det var møkk, ville ikke gå uten sko på gulvet. Orket heller ikke å dusje da badet var møkkete og ekkelt. Det er greit at det er nedslitt, men ikke ok at det er såpass møkkete. Selv om det var rimelig så var det ikke verdt det.

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Mariee80
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Mangler betjening men tar vipps å ungene kan ha det morro. Var en innom så hvis ungen skal være der alene er det greit at de har kopi av vipps overføringen. De tar å i mot til bursdager med is å det er vist blitt populært nå.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, larsg577
Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Anbefales! Overnattet her 4 netter som student, med bra Internett og kort vei til høyskolen med bil. Prisen var billig og tilbudene var mange! Skatehall, treningsrom, turmulighetene var helt topp (!!) Hit kommer jeg helt klart tilbake igjen

Dato for oppholdet: mai 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Heidi D
Anmeldt 7. oktober 2017

Helt enkelt og ålreit sted til en trivelig pris. Kunne nok trengt å revurdere dusj-ordningen, de kunne sikkert klart å sette inn fem små låsbare avlukker. Anbefaler å ta med rulleskøytene og skateboard om du har.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Ida Margrethe H... B