“Kjempegod mat og god service”
Anmeldelse av Restaurant Gyldenlove

Restaurant Gyldenlove
Vurdert som nr. 11 av 39 Restauranter i Kongsberg
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk veldig god mat hos Restaurant Gyldenløve! Kjempehyggelig servitør, god service og fint lokale. Bra meny med godt utvalg!

Takk, Relax15826519277
Ole Eirik Sel Tveito, Eier på Restaurant Gyldenlove, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei,
Tusen takk for din strålende anmeldelse! Dette setter vi stor pris på, og jeg skal gi dine komplimenter videre til vår servitør og kjøkkensjef.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Gir 2 stjerner bare for at folk skal lese anmeldelsen.
Styr unna denne restauranten!!!!!!
De serverer pizza til 170-190kr.
Pizzaen er stekt frossenpizza fra butikk!!
Totalt rip off!
De som spiste biff mente det var ok.
Prøvde å spørre servitøren om pizzaen, vedkommende kom med flere forklaringer/løgner.
Helt krise! Håper dere leser denne anmeldelsen så dere slipper å bli lurt!

Takk, 557espent
Geir-Aage T, Eier på Restaurant Gyldenlove, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei,
Jeg beklager at du ikke var fornøyd med pizzaen, men jeg kan forsikre deg at dette ikke er frossenpizza fra butikk. Alt blir produsert her på kjøkkenet, også tomatsausen på pizzaen er vår egen blanding. Men at du ikke likte vår pizza som er en versjon med tynn bunn er noe vi bare må ta til etterretning.
Det var hyggelig å høre at biff var ok.
Skjønner ikke helt det du sier om at servitøren kom med med flere forklaringer/løgner, han forsøkte bare å forklare at dette er en pizza som vår kokk har laget fra bunnen av her på hotellet.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 29. juli 2021

Pizzaen både ser og smaker som frossenpizza fra butikken. Biffen var god, lammet var helt ok. Ikke så mye mat for prisen.

Takk, ultraturist

Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Vi beklager at du synes pizzaen smakte som frossenpizza, men denne er laget helt fra bunnen av her på kjøkkenet med vår egen tomatsaus og som en italiensk pizza med tynn bunn.
Det var fint å høre at biffen og lammet smakte!
Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vårt første besøk etter restauranten åpnet igjen etter koronastengt

Toppkarakter fra oss - god og hyggelig service av servitøren, vi fikk maten raskt og maten var utsøkt! Super hyggelig sted å spise!

Det er også en koselig bar og bakhage hvor man kan ta en kald øl eller glass vin før maten - anbefales!

Takk, Freddenmr
Ole Eirik Sel Tveito, Eier på Restaurant Gyldenlove, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Hei Freddenmr!
Tusen takk for en superhyggelig tilbakemelding! Dette er noe vi setter stor pris på å lese, så håper vi dere kommer tilbake til oss.
God sommer :)

Anmeldt 21. oktober 2017

Var på "mord til maten"iforbindelse med Kongsberg Krim,en fantastisk kombinasjon, krim og mat.Blide og kunnskapsrike servitører serverte mellom aktene.Det ble servert en topp treretters bestående av:Stekt kamskjell med blomkål pure,pinjekjerner og rosiner.Hovedrett:Biff med kantarellsaus,grønnsaker og båtpoteter,fantastiske smaker.
Avslutning med creme brulee til desert.Med en god Barbera rødvin til maten, ble det en minnerik aften.kommer garantert tilbake.takk for god sevise

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, Lars Myhre L
Geir-Aage T, Daglig leder på Restaurant Gyldenlove, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2017

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Vi har fått mange fine muntlige tilbakemeldinger etter arrangement med Mord til Maten, hvor man skryter av de samme ting du nevner. Dette er vi veldig takknemlig og glade for.
Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Reisende som så på Restaurant Gyldenlove, så også på

Kongsberg, Kongsberg kommune

Har du vært i Restaurant Gyldenlove? Del dine erfaringer!