“Raskt levert, men dyrt og smakløst”
Anmeldelse av Lakselv Restaurant

Lakselv Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 7 Restauranter i Lakselv
Anmeldt 13. september 2021

Helt greit men ikke noe mer. Dyrt nok til å være gatekjøkkenmat. Seig kebab trekker alltid ned. Mer til felles med biffsnadder enn kebabkjøtt. Som takeaway så husk å be om bestikk.

Dato for besøk: september 2021
Takk, danroald

Anmeldt 1. juli 2021

Jeg spør først etter 40 min hvor maten blir av (pizza) , da får jeg til svar at de har mye å gjøre. Jeg spør igjenn etter 60 min. Da sier samme servitør at han hadde gitt beskjed at det ble ventetid når jeg bestilte (ikke tilfelle). Etter 70 min venting kommer maten. Jeg forhåndsbetalte så ønsket ikke å forlate.

Takk, Engangstilfelle
Anmeldt 5. september 2020

Beste pizzaen du finner, pizzaen kommer nesten med en gang og servicen er fantastisk. Varm er maten også;)

Dato for besøk: september 2020
Takk, 215stiang
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Var her i forbindelse med en gjennomfart, både jeg og min samboer bestilte pizza. Både servicen og pizzaen var elendig.

Takk, Lise M
Anmeldt 8. juli 2020

Jeg bestilte en kebabrull og ei øl. (kr 228,-).
Ved disken ba jeg om at kebaben ble laget "sterk-veldig sterk" da jeg liker det. Jeg har tidligere spist her, og har vært fornøyd.

Etter 10 minutter kommer maten. Iskald og ikke sterk i det hele tatt. Da blir man jo skuffet. Prisen er helt grei, men jeg håper de lytter litt bedre neste gang noen bestiller "sterk-veldig sterk".
Marthes Bistro prøves neste gang.

Takk, N4695BPerice

Reisende som så på Lakselv Restaurant, så også på

Har du vært i Lakselv Restaurant? Del dine erfaringer!