“God mat. Rent og pent.”
Anmeldelse av Marthes Bistro

Marthes Bistro
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Lakselv
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

God mat! Vi kjøpte finnebiff og biffsnadder. Vi var uenige om vi skulle gi fire eller fem i score, men bra var det ihvertfall

Takk, Jan Erik O

Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Spiste rein i pita, relativt smakløst men hjalp m pepper.kunne heller brukt litt løk i stedet for salaten. Litt lang ventetid også.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Trek02578522223
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Et koselig spisested i Lakselv. Hyggelig betjening. Rent og fint. Rikholdig meny som passer de fleste. God mat og passe porsjoner. Anbefales

Dato for besøk: september 2020
Takk, KarlE297
Anmeldt 22. august 2020

Vi spiste middag her et par dager, da det visstnok var det beste spisestedet i Lakselv. ingen av måltidene vi spiste her var noen «hoydare» (som de sier i Sverige), ganske smakløst, men betjeningen var hyggelige, som vel var det eneste positive å si om dette stedet.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, EmblaNorway
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Vi tenkte lenge at vi måtte få spist laks i Lakselv, men når vi så finnebiff på menyen så var det like fristende. Det så ut som de andre matsjappene rundt her serverte lite lokal mat, dermed falt valget på dette stedet. Også delvis fordi det var fullt av mennesker her, og det pleier å si noe om stedet! Stedet var hyggelig og hadde mye å by på. Dessverre smakte maten noe halvfabrikat. Det ble servert en stor porsjon, så vi ble mette.

Ps. Det står at åpningstidene er stengt alle dager, det stemte ikke.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, dorthesKS

Reisende som så på Marthes Bistro, så også på

Har du vært i Marthes Bistro? Del dine erfaringer!