Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 17. februar 2020

Var her i forbindelse med jobb, fikk et slitt gammelt enkelt rom, veldig kaldt rom rett ved resepsjonen, det var ikke særlig lydtett så jeg hørte absolutt ALT som skjedde i gangen, det tilsa at hver gang noen skulle gå fra rommet sitt og ut hørte jeg dette. Fikk satt på varmen og etter noen timer var rommet varmt, tok dog veldig lang tid å få vannet i dusjen til å bli varm. Prøvde middagen på lørdagen, den var kald og ikke veldig imponerende. Jeg er vanligvis veldig glad i grønnsaker, men er ikke interessert i å spise vassene grønnsaker dessverre, anbefaler å spise et annet sted om du vil ha et varmt måltid.
Pga kansellert fly måtte jeg overnatte en natt til, noe jeg egentlig ikke ville pågrunn av standarden på rommet jeg hadde tidligere. Denne gangen fikk jeg et dobbelt rom med MYE bedre standard, her var det varmt, sengen var mye bedre, og badet var mer behagelig å være på, samt dusjen ble varm med en gang.
Det skal sies at de ansatte ved resepsjonen var veldig imøtekommende og hyggelige.
Så alt i alt, et helt OK hotell å være på og dog det eneste i Lakselv, noe som kan forklare standarden da dem ikke har noen konkurranse.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Chanettelin J
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Vi ankom ca kl 1700, og rommet var ikke klart. Vi fikk et annet rom i 2 etasje med to enkeltsenger. Greit nok rom, men skuffende med enkeltsenger i hver sin ende av rommet.
Frokosten var grei nok. Batteriet til dørlåsen var gått ut, noe vi oppdaget da vi kom tilbake sent på kvelden. Resepsjonisten måtte låse opp med nøkkel, og det ble fikset dagen etter av vaktmester.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Hcjekk
Anmeldt 22. september 2018

Det er ikke noe spesielt med hotellet utenom prisen. Synes det var forholdsvis dyrt å bo her.Kveldsbufeen var ikke varm så kyllingen hoppet jeg over. Rommet var greit nok ,bra senger og det var reint. Frokosten var middels

Romtips: velg rom mot konferanserommene, der er det best utsikt
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Steinar-kr
Anmeldt 6. august 2018

Lakselv hotell ligger utenfor sentrum. Gode rom, men noe slitte toaletter og baderom . God lokal mat servert som bufee,god lokal laks, og god frokost. Hotellet i et gammelt anlegg og dårlig ventilasjon i fellesrom og soverom.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, John-Henrik J
Anja A, Resepsjonssjef på Lakselv Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Takker for tilbakemelding, det betyr mye for oss

Anmeldt 26. juni 2018

Lakselv hotell ligger fint til tett på naturen, parkering nær resepsjonen.

Ved forespørsel om ledig rom skrev jeg; «Jeg er dårlig til beins og bruker rullestol for å bli mer mobil, ønsker dusj på gulv, ikke badekar.». Vi fikk et rom i den nye fløya som på alle måter tilfredsstilte våre ønsker.

Hyggelig betjening i resepsjonen, skaffet kake og kaffe selv om det var litt utenfor «spisetider».

Tre retters middag var lagt inn i prisen, god mat til en grei pris. Frokosten ga en fin start på en ny dag.

Før avreise hadde vi en hyggelig og interessant prat med "resepsjonen", tema var all den syke bjørka og selvsagt været.

Vi hadde gode timer på Lakselv hotell.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, terjegre
Anja A, Resepsjonssjef på Lakselv Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2018

Tusen takk for tilbakemelding, det betyr mye for oss!
Fortsatt god sommer!