Booking.comUSD 163
TripadvisorUSD 163
ZenHotels.com
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Høy pris på rom som hadde sett sine beste dager. I restauranten var de tomme for 2/3 av menyen og det som var igjen å bestille hadde meget høy pris.
Frokosten var heller ikke det helt store da utvalget var begrenset.
Mulig mangelen i restauranten skyldes Covid-19, men etter hva oppholdet kostet blir nok ikke dette valgt igjen dessverre.

Takk, Ståle Margido N
Oda Andersen, Markedsføring på Lakselv Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger to kilometer utenfor byen , skjønt by er ikke Lakselv, to bensinstasjoner, en restaurant og flyplass, ikke mer.
Rommet var enkelt og greit , men overpriset.
Restauranten var ikke mye å skryte av finnbiffen kom fra mikrobølge-ovnen. Derimot var frokosten grei nok.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Terje J
Oda Andersen, Markedsføring på Lakselv Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Hei!
Setter pris på tilbakemeldingen. Kan garantere at ingenting av maten vi serverer kommer fra mikrobølgeovnen :)
Ha en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hei.
Vi hadde bestilt overnatting på vei mot Vadsø og visste ikke spesielt mye om hotellet. Fra første stund følte vi oss hjemme etter både epostmelding og mottakelse når vi kom. Stort, fint rom med gode senger, bra bad og godt rengjort. Frokosten dagen etter var fantastisk hvor man virkelig hadde lagt seg i selen for å følge opp corona restriksjoner og likevel kunne servere en buffe man var stolt av.
Anbefales.

1  Takk, SveinH843
Anmeldt 17. februar 2020

Var her i forbindelse med jobb, fikk et slitt gammelt enkelt rom, veldig kaldt rom rett ved resepsjonen, det var ikke særlig lydtett så jeg hørte absolutt ALT som skjedde i gangen, det tilsa at hver gang noen skulle gå fra rommet sitt og ut hørte jeg dette. Fikk satt på varmen og etter noen timer var rommet varmt, tok dog veldig lang tid å få vannet i dusjen til å bli varm. Prøvde middagen på lørdagen, den var kald og ikke veldig imponerende. Jeg er vanligvis veldig glad i grønnsaker, men er ikke interessert i å spise vassene grønnsaker dessverre, anbefaler å spise et annet sted om du vil ha et varmt måltid.
Pga kansellert fly måtte jeg overnatte en natt til, noe jeg egentlig ikke ville pågrunn av standarden på rommet jeg hadde tidligere. Denne gangen fikk jeg et dobbelt rom med MYE bedre standard, her var det varmt, sengen var mye bedre, og badet var mer behagelig å være på, samt dusjen ble varm med en gang.
Det skal sies at de ansatte ved resepsjonen var veldig imøtekommende og hyggelige.
Så alt i alt, et helt OK hotell å være på og dog det eneste i Lakselv, noe som kan forklare standarden da dem ikke har noen konkurranse.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Chanettelin J
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Vi ankom ca kl 1700, og rommet var ikke klart. Vi fikk et annet rom i 2 etasje med to enkeltsenger. Greit nok rom, men skuffende med enkeltsenger i hver sin ende av rommet.
Frokosten var grei nok. Batteriet til dørlåsen var gått ut, noe vi oppdaget da vi kom tilbake sent på kvelden. Resepsjonisten måtte låse opp med nøkkel, og det ble fikset dagen etter av vaktmester.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Hcjekk