Priceline
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
FindHotel
Etrip
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Spist lunsj ved restauranten, meget god Angus Burger. Lekker anretning men litt lite potet når man kun spiser en rett. Meget fint bygg og bra renovert fra det som sto tidligere her. Interiøret inne på hotellet ser meget pent ut og ordentlig æ.

4  Takk, jonmikkele
Aina Borch, Eier på Verdde Hotel Lakselv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei Jon Mikkel!
Tusen takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på - velkommen tilbake ved anledning!
Beste hilsen alle oss på Verdde Mat & Vinhus

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter