Priceline
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
FindHotel
Etrip
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Helt nyåpnet hotell midt i Lakselv sentrum. Hotellet er fortsatt preget av oppussing og alle rom er ennå ikke tatt i bruk
Veldig hyggelig personell og veldig god mat i hotellets egen restaurant. Rommene er nyoppusset, og i enkel grei standard. God verdi for pengene. Vi var en gjeng venner som kom tilbake fra tur på vidden

Vi vil velge Verdde igjen neste gang vi kommer hit

Dato for oppholdet: august 2021
4  Takk, Alf F
Aina Borch, Annet på Verdde Hotel Lakselv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2021

Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Den videreformidles våre ansatte som jobber for å gi gjestene våre de beste opplevelser. Beste hilsen Team Verdde

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Spist lunsj ved restauranten, meget god Angus Burger. Lekker anretning men litt lite potet når man kun spiser en rett. Meget fint bygg og bra renovert fra det som sto tidligere her. Interiøret inne på hotellet ser meget pent ut og ordentlig æ.

4  Takk, jonmikkele
Aina Borch, Eier på Verdde Hotel Lakselv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei Jon Mikkel!
Tusen takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på - velkommen tilbake ved anledning!
Beste hilsen alle oss på Verdde Mat & Vinhus

Anmeldt 23. juli 2022 via mobile enheter