Agoda.comUSD 137
FindHotelUSD 137
Etrip
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Maten her er helt perfekt. Vi bestilte en treretters.
Både lakse chevre, lamme karé, reinsdyr filet og multebær pannacotta var en gastronomisk opplevelse
Denne restauranten kan anbefales både til de som bor i Lakselv og området rundt, og til turister som ønsker og besøke vakre Finnmark

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Karl Anders B
Aina Borch, Annet på Verdde Hotel Lakselv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2021

Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Den videreformidles kjøkkenet og restaurantpersonalet vårt. Beste hilsen Team Verdde

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Spiste middag på Verdde mat og vinhus lørdag ettermiddag sammen med familie. Jeg bestillte oksekjake som kostet 265,- . Nydelig mat, pent anrettet og kjøttet var så mørt at det nesten smeltet på tunga. Passe med mat for ei dame muligens litt lite for en sulten mann:) Nyrestaurerte lokaler som mangler litt på interiøret men vel verdt et besøk.

1  Takk, Eva B

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Verdde er et vakkert ord.Det er så vakkert at spisestedet skulle burde hatt noe som representere ordet på veggene.Samisk/finsk kunst ville gitt stedet særpreg.Jeg synes også de burde spilt musikk med tilknytning til ordet.Vi er i Porsanger ,vi har Mari Boine og Synnøve Persen bosatt her.Vi bestilte fiskesuppe til forett.Suppa smakte nydelig,men porsjonen var litt liten og den burde vært varmere.Kjempegodt brød til ,men litt kjedelig smør.Hovedrett reinsdyrfilet var helt topp,og det var nok kjøtt .Tilbehøret var riktig,og godt.Potetene var gode,men kunne vært sprøere. Desserten var en sjokoladekake med is som smakte upåklagelig .Det som hadde vært topp var om man fikk vite noe om hvor råvarene kommer fra.Det hadde også vært bra med en ostetallerken som et dessert alternativ om man ikke er veldig glad i søtt(eller er diabetiker).Hyggelig personale!Maten kom veldig fort,og for oss ble det litt for kort tid mellom rettene .Vi var ute for å kose oss ,ikke for å "hekse "i oss maten .Stedet er relativt nyåpnet ,det begynner bra .Lakselv fortjener en skikkelig bra spiseplass her tror jeg det er muligheter for at det kan bli det.Vi kommer garantert tilbake.Synd det har søndag stengt.

1  Takk, lemmivarre
Aina Borch, Eier på Verdde Hotel Lakselv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2021

Hei,

Først vil jeg beklage altfor sen respons på din gode og konstruktive tilbakemelding. Vi setter stor pris på at kundene våre er ærlige i sine tilbakemeldinger, fordi det gir oss muligheten til å bli bedre. Du gir oss konkrete og tydelige råd, og også gode tips til hvordan vi kan løfte opplevelsen til å bli enda bedre. Vi er i etableringfasen, og i prosess på hvordan vi på en enkel og god måte kan formidle historien om lokal kultur, natur og historie.

Så igjen - tusen takk for viktig tilbakemelding, som vi tar med oss videre!

Team Verdde

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Helt nyåpnet hotell midt i Lakselv sentrum. Hotellet er fortsatt preget av oppussing og alle rom er ennå ikke tatt i bruk
Veldig hyggelig personell og veldig god mat i hotellets egen restaurant. Rommene er nyoppusset, og i enkel grei standard. God verdi for pengene. Vi var en gjeng venner som kom tilbake fra tur på vidden

Vi vil velge Verdde igjen neste gang vi kommer hit

3  Takk, Alf F

Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Den videreformidles våre ansatte som jobber for å gi gjestene våre de beste opplevelser. Beste hilsen Team Verdde

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Spist lunsj ved restauranten, meget god Angus Burger. Lekker anretning men litt lite potet når man kun spiser en rett. Meget fint bygg og bra renovert fra det som sto tidligere her. Interiøret inne på hotellet ser meget pent ut og ordentlig æ.

4  Takk, jonmikkele
Aina Borch, Eier på Verdde Hotel Lakselv, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei Jon Mikkel!
Tusen takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på - velkommen tilbake ved anledning!
Beste hilsen alle oss på Verdde Mat & Vinhus