Trolske troll i midnattssol

Trollene ble ekstra flotte i midnattssol. Men er kule å se en helt vanlig dag også! Et helt... les mer

Anmeldt 8. oktober 2020
468rikker
Nord-Norge, Norge
Naturskjønt sted.

Anmeldt 22. august 2020
EmblaNorway
Norway

Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Et helt spesielt landskap, må ses. Masse reinsdyr krydra det hele godt!

Godt skilta inn. Fint merka sti, flott tur på alle mulig vis. Stor parkeringsplass med toaletter, og benker mm for kaffe og kos både ved p-plass og der ute.

Dato for opplevelse: mai 2020
2  Takk, 468rikker
Anmeldt 22. august 2020

En liten stikkvei fra E6, kanskje 4 - 5 km. Når du kommer til parkeringsplassen er det vel en drøy km å gå. Fin, merket sti I naturskjønne omgivelser. Vel verdt å få med seg.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, EmblaNorway
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Vi er finnmarkinger men det var første gang vi dro innom Trollholmssund som en kveldstur når vi var i Porsanger. Skal vei ledet oss fram. Vi var litt forvirret over hvor vi skulle gå da vi hadde gått fra parkeringen, men en mann som bodde i et av de to husene pekte oss veien. Brukte ca 15 minutt til fots. Været var nydelig og vi hadde en fantastisk fin tur. Flotte troll og natur. Finnmark på sitt beste.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, johannad880
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Er verdt et besøk om du er i området. Tar ca 15 minutter å gå fra parkeringen. Smale dårlige veier om du kjører bobil, men helt fint med personbil. Veldig stilige naturlige skulpturer:-)

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 17cathrines
Anmeldt 13. juli 2015 via mobile enheter

En av mine favoritt steder for søndagsturer. Det er lett å komme seg dit, og er et helt spesielt sted. Et nydelig utgangspunkt hvis man vil se midnattssola på sommeren :-)

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, fotografeen