“Biffsnadder”
Anmeldelse av Åstedet - STENGT

Åstedet
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Helt forferdelig mat. Bearnaise uspiselig, biff som måtte tygges i minutter. Dårlig service.
En virkelig dårlig opplevelse.

Takk, Daniel M

Anmeldt 4. november 2017

Var å spiste med tre venner. Pepperbiff som dagens rett, noe vi alle fire valgte. Pepperbiffen var perfekt medium stekt som vi bestilte. Peppersausen var muligens litt for salt, men ellers passe sterk etter vår smak. Var ikke mye folk da vi var der, maten kom raskt og samtidig til oss alle fire.

Har tidligere vært å spist dagens fiskerett, noe som også var en positiv opplevelse.

Dato for besøk: november 2017
Takk, BerithT1
Anmeldt 29. oktober 2017

fantastisk god mat-maten var helt fortreffelig.savnet chablis -men betjeningen var hyggelige.vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Ulf L
Anmeldt 31. august 2017 via mobile enheter

Tusen takk for en hyggelig opplevelse da jeg hadde bursdag og var i Lakselv på jobb. :) God lammemiddag, og veldig hyggelig servitør.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Roam709144
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Bestilte langtidsstekt reinstek. Maten smakte rett og slett dårlig. Den ble ødelagt av en svartsvidd saus som smakte brent og metallisk. Ved nabobordet satt et par som var tydelig overstadige beruset. De kranglet og kverulerte høylytte, men fikk fortsatt servering. Styr unna!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 461b_rdb

Reisende som så på Åstedet, så også på