Hyggelig lite sted.

Anmeldt 5. november 2017
Espen L
Østlandet, Norge

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Gode drinker, men elendig service…. Paret ved side av oss satt i minst 15 minutter før de fikk kontakt med personalet ….Vi satt oss ned bare for at det var fullt alle andre steder. Det er ikke større uteservering enn at det bør være lett å se hvem som ikke har fått tilbud om drikke, det klarte faktisk vi som gjester å holde styr på. I tillegg så forteller servitøren at han bare har jobbet der en uke, så han vet ikke hvilke ølsorter de har!!! Smart å melde? Nei….Første bud, skal du jobbe i denne bransjen; lær deg «menyen»

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Anne_K_1964
Anmeldt 28. november 2017 via mobile enheter

Var der i forbindelse med et 30 års lag, for første gang, og må si at jeg ble positivt overrasket. Bartenderne var veldig hyggelige og tok bestillinger etter tur, i motsetning til hva visse andre steder kan finne på å gjøre.
Som tittelen på anmeldelsen tilsier, er det et ganske lite sted, så vær forberedt på at det kan bli intimt utover natta.
Siden vi hadde reservert for bursdag fikk vi rabatt på drinkene, så jeg er ikke sikker på den egentlige prisen, men den kan ikke være veldig høy når et glass, helt ordinær, rødvin kostet 50 kroner med vår rabatt og en halv liter Stella i overkant av 80 kroner.
Barcode er uformelt og det er gratis inngang.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, andebyend
Anmeldt 5. november 2017

Valgte Barcode for en drink før helgens selskap på Samfundet. Hyggelig sted, uten fotballfaktor og høy musikk. Bra utvalg av bobler og øl på tapp.
Trivelig dame i baren.

Dato for opplevelse: november 2017
2  Takk, Espen L
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig betjening og godt utvalg i baren. Stilig innredet og god plass på både inne og ute. Besøkte stedet en torsdag både før og etter middag og betjeningen var like hyggelige begge gangene.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, 609larsb
Anmeldt 11. juli 2017

Ikke mye å si om Barcode, grei betjening, greie priser, sentral beliggenhet i Storgaten. ma bare fylle inn mer slik at det blir 100 tegn :)

Dato for opplevelse: mai 2017
1  Takk, Janugg