“Shuffleboard og middag med gode venner”
Anmeldelse av Fuser Bar & Fôr

Fuser Bar & Fôr
Vurdert som nr. 43 av 46 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 2. desember 2018

Spennende sted som ligger litt utenfor alfavei i Lillestrøm. Den har et ganske kult interiør. Maten var god og drinkene var også veldig gode. Vi var der på sommeren og kunne ha glede av å sitte ute også. Vi spilte også Bocca i bakgården. Senere på kvelden ble det shuffleboard med mange venner. Absolutt et sosialt sted som kan anbefales.

Takk, KentN626

Anmeldt 31. oktober 2018

Er stort sett innom her etter å ha vært på pub ellers i Lillestrøm. Kult sted med bra interiør. Artig fellesareal for toaletter. Mye folk som oftest, men føles ikke overfylt.

Takk, Jon K
Anmeldt 20. august 2018

God mat på en fredag som raskt utviklet seg til en god fest og. Var der vel fra 19:00 og etter mat med drikke osv begynte stedet å fylles opp fra 22 og utover.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Espen334
Anmeldt 20. juni 2018

Store lokaler, men likevel hyggelig atmosfære. Vi spiste en perfekt Cesar kyllingsalat. Litt fraværende service. Få mennesker, det ble jobbet med å sette opp en prosjektor. Borring i betong er ikke et hyggelig spisefølge. Vi måtte lete etter en servitør, da vi ønsket oss kaffe.

Takk, bentemoent
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Spist her et par ganger og de går fra tja til JA.
Fått tør og kjedelig burger, men sist jeg var der var den nydelig og saftig.
God service og gode priser har jeg fått hver gang

Takk, 74petterg

Reisende som så på Fuser Bar & Fôr, så også på

Har du vært i Fuser Bar & Fôr? Del dine erfaringer!