“No service!”
Anmeldelse av Fuser Bar & Fôr

Fuser Bar & Fôr
Vurdert som nr. 39 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 1. august 2020

Vi ventet lenge på drinker etter å ha bestilt, OK drinker. Vi ville gjerne ha enda en drink, dette lar seg ikke gjøre. Vi ønsker å forlate plassen da vi ikke får bestilt, får ikke tak i kelner. Går til slutt til baren for å betale, henvist tilbake til bordet for betaling. Kelner kommer ikke.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Pelleskorge

Anmeldt 25. desember 2019 via mobile enheter

Synd Fuser har så dårlig DJ!!!!!!! Spark den dritten, å få dere en annen som spiller sanger folk kan og vil danse etter. Tydeligvis en DJ som bare spiller etter sin egen smak!! Gjelder dansegulvet!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 901prebenc
Anmeldt 17. november 2019

Spisested som blir til utested på kvelden. Shuffleboard og bra utvalg i baren. Perfekt for en helaften.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Y1024BWannem
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Tomt for Mojito kl 22 lørdag kveld og det er byfest!! To bak bardisken og lang kø, men det fikset dem, det skal de ha.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Anne_K_1964
Anmeldt 20. april 2019 via mobile enheter

Var innom Fuser for første gang Langfredag med en liten vennegjeng, å for et sted! Hyggelig betjening, god stemning og en fantastisk bakgård. Tross for liten toalettkapasitet da kun den ene delen var åpen denne kvelden, koste vi oss max. Fint å se vennlige, erfarne og service innstilte dørvakter. Det er en mangelvare i Lillestrøm! Vi kommer garantert tilbake. :)

Dato for besøk: april 2019
Takk, Melissa D

Reisende som så på Fuser Bar & Fôr, så også på

Har du vært i Fuser Bar & Fôr? Del dine erfaringer!