ScandicHotels.com
Agoda.comUSD 166
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Det var et koselig rom og et helt greit bad. Rask og effektiv inn- og utsjekking. Frokosten var helt som forventet: god mat og fint lokale. Veldig god plassering nært jernbanestasjonen. Alt i alt et fint opphold.

Takk, Frank Th L
Jannicke_HL, General Manager på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Hei Frank_T_L_Trondheim,

Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss her på Scandic Lillestrøm!
Takk for tilbakemelding.

Med vennlig hilsen,

Jannicke Holmgreen Lorentzen
General Manager Scandic LIllestrøm

Anmeldt 29. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 27. oktober 2018

Anmeldt 24. oktober 2018

Flott innredet og god atmosfære. Hotellrommet var moderne, rent og god seng. Frokosten hadde et stort og godt utvalg. Restauranten var noe dyr, men ok. Perfekt beliggenhet til varemessen og togstasjon. Anbefales for de som skal på varemessen.

Takk, 261ib

Hei 261ib,

Tusen takk for flott anbefaling, og at du hadde et bra opphold hos oss! Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Med vennlig hilsen,

Jannicke Holmgreen Lorentzen