Expedia.comUSD 169
Vio.comUSD 168
ScandicHotels.comUSD 169
Anmeldt 8. november 2018

Bodde her èn natt i oktober. Veldig hyggelige resepsjonister. Rommene er up to date og har kjempefint dekor. Vannkoker med tilhørene te/kaffe. Godt sminkelys på badet. God lysblending i store vinduer. Godt lydisolert. Hotellet har en koselig bar, igjen supert innredet og ikke så hallgale priser på øl/vin/sprit. Frokosten er AMAZING ! Utrolig godt utvalg av både varme og kalde retter. Godt utvalg for allergikere. Et vaffeljern i hjørten gjør at du kan steke deg dine egne vaffler. Kaffekanner står rundt på bordene så du ikke trenger å reise deg for å hente mer ;) I tillegg er hotellet medlem av TooGoodToGo. 1 min gåtur fra togstasjonen og 5 min gåtur fra Lillestrøm Varemesse. Litt stiv pris, men jeg var sent ute og det var i tillegg et stort arrangement i byen. De har ikke egen parkering, men du kan parkere i p-hus på andre siden av gaten mot betaling.

Takk, Marianne S
Jannicke_HL, General Manager på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei Marianne S,

Tusen takk for flott tilbakemelding "Helt perfekt" gjør oss stolte! Takk for at du tar deg tid til å dele din opplevelse så vi kan dele din opplevelse med vårt team. Vi setter utrolig pris på at du har hatt et bra opphold og ikke minst at frokosten var "AMAZING!"!

Hjertelig velkommen tilbake!

General Manager Scandic Lillestrøm

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Det var et koselig rom og et helt greit bad. Rask og effektiv inn- og utsjekking. Frokosten var helt som forventet: god mat og fint lokale. Veldig god plassering nært jernbanestasjonen. Alt i alt et fint opphold.

Takk, Frank Th L
Jannicke_HL, General Manager på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Hei Frank_T_L_Trondheim,

Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss her på Scandic Lillestrøm!
Takk for tilbakemelding.

General Manager Scandic LIllestrøm

Anmeldt 29. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 27. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 24. oktober 2018

Flott innredet og god atmosfære. Hotellrommet var moderne, rent og god seng. Frokosten hadde et stort og godt utvalg. Restauranten var noe dyr, men ok. Perfekt beliggenhet til varemessen og togstasjon. Anbefales for de som skal på varemessen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 261ib

Hei 261ib,

Tusen takk for flott anbefaling, og at du hadde et bra opphold hos oss! Hjertelig velkommen tilbake til oss!

General Manager Scandic Lillestrøm