Scandic Hotels
Bergen, Norge
Anmeldelse av Scandic Lillestrom
5,0 av 5 boblerAnmeldt 3. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: oktober 2018
Benjamin_Schofield, Front Office ManagerScandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 18. des. 2018
Hei KristineK724,

Tusen takk for topp tilbakemeldinger. Vi håper på å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved neste anledning. Hjertelig velkommen tilbake!

Mvh,

5.2 km fra Scandic Lillestrom
      Se flere hoteller i Lillestrøm
      119124 av 379 anmeldelser
      Anmeldt 27. november 2018

Jeg har bodd på litt mer enn halvparten av Scandic hotellene i Norge de siste 3 årene, og stort sett veldig fornøyd. Scandic Lillestrøm var en dårlig opplevelse. Det er det desidert dyreste Scandic hotellet jeg har bodd på og lite hyggelig ansatte i resepsjonen. Restauranten hadde dårlig service, var veldig treg og ganske dyr i forhold til kvaliteten på maten. Neste gang jeg skal på Norges Varemesse vil jeg velge et annet hotell.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
      1  Takk, PreBone
      Benjamin_Schofield, Front Office Manager på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei PreBone

Tusen takk for at du har bodd hos oss, og takk for at du legger igjen en tilbakemelding. Jeg vil veldig gjerne følge opp dette, men kunne ikke å finne din reservasjon. Jeg håper vi kan løse dette og jeg setter stor pris på om du kontakter meg på: benjamin.schofield@scandichotels.com

Med Vennlig Hilsen
      Benjamin Schofield
      Resepsjonssjef, Scandic Lillestrøm

Anmeldt 26. november 2018

Vi var i dag på et kurs på hotellet og fikk servert juletallerken. Ribba var feit og ikke sprø svor, og kjøttet var ikke mørt - uappetittlig. Poteter servert med skallet på. Sein servering.

Konklusjon: Styr unna å legg kursarrangementer til denne plassen - det er ikke verd pengene.

2  Takk, Godtvoksen

Kjære Godtvoksen

Tusen takk for deres besøk og takk for tilbakemeldingen. Jeg beklager å lese at juletallerkenen ikke svarte til forventningene. Vi kontakter deg via epost, og håper vi kan løse dette.

Med ønske om en fortsatt fin dag

Med Vennlig Hilsen
      Benjamin Schofield,
      Resepsjonssjef Scandic Lillestrøm

Anmeldt 12. november 2018

Et hyggelig hotell med topp beliggenhet. Meget praktisk beliggenhet med tanke på korrespondanse til Gardermoen. I tillegg har man en rekke restauranter i Lillestrøm sentrum som kun ligger 3 minutters gange unna.

Dato for oppholdet: november 2018
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
      Takk, erlendmrv
      Jannicke_HL, General Manager på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei erlendmrv,

Tusen takk for flott tilbakemelding! Husk også å prøve vår restaurant, Bruket neste gang:)

Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 11. november 2018

Hadde behov for ei natts overnatting med frokost. Jeg var jo litt skeptisk til et hotell rett ved jernbanen, jeg tenkte på støy. Jeg ble overrasket positivt. Her var det null støy, flott rom med det jeg hadde behov for og et nydelig frokostbord. Jeg kommer gjerne igjen.

• Reisetype: Reiste alene
      Takk, Øistein B

Hei Øistein B,

Tusen takk for flott tilbakemelding! Tross vår unike beliggenhet er det ikke uroe seg, her får man sove fredfult!

Hjertelig velkommen tilbake til oss her på Scandic Lillestrøm!

Anmeldt 8. november 2018

Bodde her èn natt i oktober. Veldig hyggelige resepsjonister. Rommene er up to date og har kjempefint dekor. Vannkoker med tilhørene te/kaffe. Godt sminkelys på badet. God lysblending i store vinduer. Godt lydisolert. Hotellet har en koselig bar, igjen supert innredet og ikke så hallgale priser på øl/vin/sprit. Frokosten er AMAZING ! Utrolig godt utvalg av både varme og kalde retter. Godt utvalg for allergikere. Et vaffeljern i hjørten gjør at du kan steke deg dine egne vaffler. Kaffekanner står rundt på bordene så du ikke trenger å reise deg for å hente mer ;) I tillegg er hotellet medlem av TooGoodToGo. 1 min gåtur fra togstasjonen og 5 min gåtur fra Lillestrøm Varemesse. Litt stiv pris, men jeg var sent ute og det var i tillegg et stort arrangement i byen. De har ikke egen parkering, men du kan parkere i p-hus på andre siden av gaten mot betaling.

1  Takk, Marianne S

Hei Marianne S,

Tusen takk for flott tilbakemelding "Helt perfekt" gjør oss stolte! Takk for at du tar deg tid til å dele din opplevelse så vi kan dele din opplevelse med vårt team. Vi setter utrolig pris på at du har hatt et bra opphold og ikke minst at frokosten var "AMAZING!"!

Hjertelig velkommen tilbake!