Expedia.comUSD 169
ScandicHotels.comUSD 169
Vio.comUSD 169
Anmeldt 10. desember 2018

Helt nytt hotell. Veldig høy standard på både rom og mat. Kun 100 meter fra tog stasjonen. Hyggelig betjening. Bodde her først et par netter på forretningsreise og så en natt med håndballlaget vårt. Alle var strålende fornøyd og vil gjerne tilbake hit

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Culture65334378711
Benjamin_Schofield, Front Office Manager på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei Culture65334378711

Tusen takk for så flott tilbakemelding og for topp rating. Det er veldig hyggelig å lese at dere var strålende fornøyde og at dere gjerne vil tilbake til oss.
Vi ønsker dere hjertelig velkommen!

MVH
Resepsjonssjef

Anmeldt 9. desember 2018

Nok en gang et vellykket opphold på Scandic Lillestrøm. Anbefales, ligger rett ved sentrum, buss og tog stasjonen. Frokosten er suveren, personalet er hyggelige og servicen er bra. Flotte rom og gode senger.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Linda L

Hei Linda L

Tusen takk for din anbefaling og for topp tilbakemelding. Det er utrolig hyggelig å lese at du hadde nok et hyggelig opphold hos oss. Vi håper å se deg snart igjen.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 7. desember 2018

Lå her en natt ifm jobb. Vi hadde valgt dette hotellet for en to-dagers teamsamling. Det er rett ved siden av buss- og togstasjonen i Lillestrøm. Hotellet fremstår som nytt og fresht, og de har forsøkt interiørmessig å ikke få det til å virke altfor mye som et"businesshotell". Det er ingen tvil om at mye av trafikken her er relatert til forretning, men det fungerer også utmerket for private. Møtefacilitetene er OK og alt fungerte som det skulle. Litt dårlig luft etterhvert, men det blir det stort sett overalt der det er normal takhøyde. Veldig god bevertning til møtevirksomheten. Lunsjbuffeten var omfattende og velsmakende. Dette var i desember, så varmmaten var juleinspirert. Frokostbuffeten var også meget bra. Betjeningen var veldig effektive til å rydde av bord og fylle på mat. Spiste middag i restauranten. Det var helt OK, men ikke noe jeg vil huske i lang tid. Rommet var rent og pent, og inneholdt alt man forventer av et hotellrom i denne klassen. Stabil og rask wifi.

2  Takk, Sihanoukville

Hei Sihanoukville,

Tusen takk for at dere valgte å bo på vårt hotell og takk for gode tilbakemeldinger. Vi håper dere tar turen tilbake til oss ved en senere anledning. Hjertelig velkommen tilbake!

Mvh,

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Var her 2 dager i forbindelse med kurs. Flott hotell med hyggelige ansatte. Fantastisk frokost, enormt utvalg. Fine rom med gode senger. Kort avstand til togstasjonen, å bare en liten rusletur unna handlegater :)

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, KristineK724

Hei KristineK724,

Tusen takk for topp tilbakemeldinger. Vi håper på å kunne ønske deg velkommen tilbake til oss ved neste anledning. Hjertelig velkommen tilbake!

Mvh,

Anmeldt 27. november 2018

Jeg har bodd på litt mer enn halvparten av Scandic hotellene i Norge de siste 3 årene, og stort sett veldig fornøyd. Scandic Lillestrøm var en dårlig opplevelse. Det er det desidert dyreste Scandic hotellet jeg har bodd på og lite hyggelig ansatte i resepsjonen. Restauranten hadde dårlig service, var veldig treg og ganske dyr i forhold til kvaliteten på maten. Neste gang jeg skal på Norges Varemesse vil jeg velge et annet hotell.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, PreBone
Benjamin_Schofield, Front Office Manager på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei PreBone

Tusen takk for at du har bodd hos oss, og takk for at du legger igjen en tilbakemelding. Jeg vil veldig gjerne følge opp dette, men kunne ikke å finne din reservasjon. Jeg håper vi kan løse dette og jeg setter stor pris på om du kontakter meg på: benjamin.schofield@scandichotels.com

Med Vennlig Hilsen
Resepsjonssjef, Scandic Lillestrøm