Scandic Hotels
Kolbotn, Norge
Anmeldelse av Scandic Lillestrom
3,0 av 5 boblerAnmeldt 23. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
Benjamin_Schofield, General ManagerScandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 19. feb. 2019
Hei safetyguide1

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glad for å høre at dere ble tatt godt vare på av vårt personale.
Jeg beklager å lese at det var støy mellom møterommene. Vi har kontaktet leverandør av skyveveggene, som vil komme å utbedre feilen. Ta gjerne kontakt med meg om det skulle være noe.
benjamin.schofield@scandichotels.com

Se flere hoteller i Lillestrøm
      Anmeldt 13. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
      Benjamin_Schofield, General Manager på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Anmeldt 25. desember 2018

Jeg har ikke bodd på hotellet, men vært her både i fobindelse med konferanser og privat besøk i restauranten Begge deler har gitt inntrykk av profesjonalitet og serviceglede.
      Konferanselokaler og fasiliteter upåklagelig. Restauranten hyggelig, og mat og drikke frister til gjenbesøk.

Dato for oppholdet: oktober 2018
      Takk, Helene L
      Benjamin_Schofield, Front Office Manager på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Hei Helene L,

Tusen takk for veldig flott tilbakemelding på dine besøk i forbindelse med restaurant og konferanse. Det er fantastisk hyggelig å lese at du opplevde profesjonalitet og serviceglede, og ikke minst upåklagelige fasiliteter. Dette er hva vi jobber for og jeg vil stolt dele dine kommentarer med teamet. Vi ser frem til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake! Med ønske om et Godt Nyttår!
      Benjamin Schofield, Scandic Lillestrøm

Anmeldt 17. desember 2018

Flott nytt hotell og en behagelig stab. Rommene var behagelige og godt utstyrt. Maten som var en jule buffet var helt ok men ingen wow opplevelse. Noen mangler på renhold på badet på mitt rom. Beliggenheten er for et byhotell perfekt ved siden av togstasjonen i Lillestrøm

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
      Takk, Arild H
      Benjamin_Schofield, Front Office Manager på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei Maps25653495163

Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Veldig hyggelig å lese at du var fornøyd med hotellet og staben. Kontakt oss gjerne slik at vi kan følge opp det som ikke svarte helt til forventningene. Vi håper du tar turen tibake til oss ved en senere anledning.

Hjertelig velkommen tilbake
      Med Vennlig Hilsen
      Benjamin Schofield, Resepsjonssjef

Anmeldt 10. desember 2018

Helt nytt hotell. Veldig høy standard på både rom og mat. Kun 100 meter fra tog stasjonen. Hyggelig betjening. Bodde her først et par netter på forretningsreise og så en natt med håndballlaget vårt. Alle var strålende fornøyd og vil gjerne tilbake hit

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
      Takk, Johnny B

Hei Culture65334378711

Tusen takk for så flott tilbakemelding og for topp rating. Det er veldig hyggelig å lese at dere var strålende fornøyde og at dere gjerne vil tilbake til oss.
      Vi ønsker dere hjertelig velkommen!

MVH
      Resepsjonssjef

Anmeldt 9. desember 2018

Nok en gang et vellykket opphold på Scandic Lillestrøm. Anbefales, ligger rett ved sentrum, buss og tog stasjonen. Frokosten er suveren, personalet er hyggelige og servicen er bra. Flotte rom og gode senger.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
      Takk, Linda L

Hei Linda L

Tusen takk for din anbefaling og for topp tilbakemelding. Det er utrolig hyggelig å lese at du hadde nok et hyggelig opphold hos oss. Vi håper å se deg snart igjen.

Hjertelig velkommen tilbake!