Expedia.comUSD 169
Vio.comUSD 168
ScandicHotels.comUSD 169
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

To dager med møter er over og vi ble godt tatt vare på av personalet.
Smilet er alltid på lur, og ser det ut til at du trenger hjelp går det ikke lang tid før noen bryr seg.
Møteromfasiliteter er ikke så værst med støyen mellom møterom der de skilles med skyvevegger er ikke bra.
Vi slet faktisk med å høre vår egen foredragsholder, og det går ikke an......

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, SveBra
Benjamin_Schofield, General Manager på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2019

Hei safetyguide1

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er veldig glad for å høre at dere ble tatt godt vare på av vårt personale.
Jeg beklager å lese at det var støy mellom møterommene. Vi har kontaktet leverandør av skyveveggene, som vil komme å utbedre feilen. Ta gjerne kontakt med meg om det skulle være noe.
benjamin.schofield@scandichotels.com

Med Vennlig Hilsen

Benjamin Schofield

Anmeldt 13. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Benjamin_Schofield, General Manager på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Anmeldt 25. desember 2018

Jeg har ikke bodd på hotellet, men vært her både i fobindelse med konferanser og privat besøk i restauranten Begge deler har gitt inntrykk av profesjonalitet og serviceglede.
Konferanselokaler og fasiliteter upåklagelig. Restauranten hyggelig, og mat og drikke frister til gjenbesøk.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Helene L
Benjamin_Schofield, Front Office Manager på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Hei Helene L,

Tusen takk for veldig flott tilbakemelding på dine besøk i forbindelse med restaurant og konferanse. Det er fantastisk hyggelig å lese at du opplevde profesjonalitet og serviceglede, og ikke minst upåklagelige fasiliteter. Dette er hva vi jobber for og jeg vil stolt dele dine kommentarer med teamet. Vi ser frem til å ønske deg hjertelig velkommen tilbake! Med ønske om et Godt Nyttår!
Benjamin Schofield, Scandic Lillestrøm

Anmeldt 17. desember 2018

Flott nytt hotell og en behagelig stab. Rommene var behagelige og godt utstyrt. Maten som var en jule buffet var helt ok men ingen wow opplevelse. Noen mangler på renhold på badet på mitt rom. Beliggenheten er for et byhotell perfekt ved siden av togstasjonen i Lillestrøm

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Maps25653495163
Benjamin_Schofield, Front Office Manager på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei Maps25653495163

Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Veldig hyggelig å lese at du var fornøyd med hotellet og staben. Kontakt oss gjerne slik at vi kan følge opp det som ikke svarte helt til forventningene. Vi håper du tar turen tibake til oss ved en senere anledning.

Hjertelig velkommen tilbake
Med Vennlig Hilsen
Benjamin Schofield, Resepsjonssjef

Anmeldt 10. desember 2018

Helt nytt hotell. Veldig høy standard på både rom og mat. Kun 100 meter fra tog stasjonen. Hyggelig betjening. Bodde her først et par netter på forretningsreise og så en natt med håndballlaget vårt. Alle var strålende fornøyd og vil gjerne tilbake hit

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Culture65334378711

Hei Culture65334378711

Tusen takk for så flott tilbakemelding og for topp rating. Det er veldig hyggelig å lese at dere var strålende fornøyde og at dere gjerne vil tilbake til oss.
Vi ønsker dere hjertelig velkommen!

MVH
Benjamin Schofield