FindHotel
ScandicHotels.comUSD 154
Anmeldt 1. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Jannicke Lorentzen, Guest Services / Front Office på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Anmeldt 10. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Jannicke Lorentzen, Guest Services / Front Office på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Anmeldt 31. mai 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Jannicke Lorentzen, Guest Services / Front Office på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2021

Anmeldt 28. februar 2021 via mobile enheter

Allerede fra ankomst følte vi oss lite velkommen til å overnatte på Scandic. Den ansatte viste på ingen måte god service, og gjorde opplevelsen dårlig. Vi fikk så vidt et hei, ingen smil i løpet av de gangene vi besøkte resepsjonen, heller ingen takk for besøket og farvel.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, 17 652
Jannicke Lorentzen, Gästservice/reception på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2021

Hei,

Takk for tilbakemelding. Vi skal følge opp dette med vår ansatt som har vært på vakt, og dette beklager vi på det sterkeste. Vi skal selvfølgelig ønske alle gjester velkommen og farvel med et smil. Vi beklager for at dette gjorde deres opphold hos oss dårlig.

Takker for tilbakemelding slik at vi kan følge opp vår ansatt.

Med ønske om et varmt velkommen tilbake til oss!

Mvh,

Jannicke H. Lorentzen
General Manger Scandic Lillestrøm

Anmeldt 27. februar 2021

- Bestilte suite, ikke veldig luksus rom så levde ikke helt opp til forventningene da det Ikke var stort eller noe spesielt med rommet samt. liten seng.
- Rommet var kaldt ved ankomst. Vi satte opp gradene, men det tok mange timer før det ble en behagelig temperatur. Spurte i resepsjonen om vi gjorde noe galt siden det ikke ble varmere, fikk beskjed om legge ned den ene køye senga på stua, klatre til taket og stenge ventilen om den var åpen. Resepsjonisten virket som hadde en dårlig dag da hun fremsto sur.
-Chromecast fungerte ikke, fikk beskjed at de ikke fikk gjort noe.
- Frokosten måtte bli hentet i en pose ved resepsjonen, greit nok mtp covid, men innholdet var stusselig.

Dato for oppholdet: februar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Tony E

Hei Tony E,

Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at total opplevelsen hos oss ikke har vært bra nok. VI skal ta en prat med resepsjonisten som hjalp dere, det er ikke ok å ha en dårlig dag på jobben. Vi beklager at tilbudet er begrenset på grunn av corona. Våre suiter samt vanlige rom er strippet for amenites grunnet å forhindre overflater med smitte. Derav er det ikke pynteputer, sentetepper, kaffe/te maskin på rommet mm. Dette gjør desverre at rommene fremstår som spartanske og vi gleder oss stort til vi kan endre på dette. Jeg har gitt beskjed til teknisk sjef og følge opp temperaturen, det skal selvfølgelig være varmt på rommet. Jeg beklager så mye den serivcen dere opplevde hos oss, og takker for tilbakemelding slik at vi kan bli bedre. Til informasjon har vi begynte med frokost buffet igjen.

Mvh,

Jannicke Holmgreen Lorentzen