5 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 154
Anmeldt 2. august 2021

Bodde på Kjeller Suiten nok en gang dette oppholdet også i flere dager, dessverre fungerte ikke kjøleskapet og dette ble varslet om første dagen flere ganger uten at noe skjedde.
Man forventer at hotellet etterstreber å holde en suite i orden og her kunne dem enkelt byttet kjøleskap med et annet rom.

Ellers var det som vanlig tipp topp i frokost restauranten og bar på kvelden, rent og ryddig med god service.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, EvenF84
Jannicke Lorentzen, Guest Services / Front Office på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Eve,

Tusen takk for deres tilbakemelding! Hyggelig å se at dere var fornøyd med frokosten og at dere hadde det fint i restauranten og baren på kveldstid. Beklager så mye at kjøleskapet ikke fungerte på rommet deres. Vi har dessverre kun to junior suiter på hotellet og den andre var opptatt. Vi prøvde å få ordnet kjøleskapet, men det var dessverre ikke mulig og vi måtte bestille et nytt. Uansett så beklager jeg så mye for det. Ta gjerne kontakt med oss neste gang dere kommer så skal vi fikse noe ekstra til dere da :)

Vennlig hilsen

Anmeldt 1. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 10. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Jannicke Lorentzen, Guest Services / Front Office på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Anmeldt 31. mai 2021

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Jannicke Lorentzen, Guest Services / Front Office på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2021

Anmeldt 28. februar 2021 via mobile enheter

Allerede fra ankomst følte vi oss lite velkommen til å overnatte på Scandic. Den ansatte viste på ingen måte god service, og gjorde opplevelsen dårlig. Vi fikk så vidt et hei, ingen smil i løpet av de gangene vi besøkte resepsjonen, heller ingen takk for besøket og farvel.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, 17 652
Jannicke Lorentzen, Gästservice/reception på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2021

Hei,

Takk for tilbakemelding. Vi skal følge opp dette med vår ansatt som har vært på vakt, og dette beklager vi på det sterkeste. Vi skal selvfølgelig ønske alle gjester velkommen og farvel med et smil. Vi beklager for at dette gjorde deres opphold hos oss dårlig.

Takker for tilbakemelding slik at vi kan følge opp vår ansatt.

Med ønske om et varmt velkommen tilbake til oss!

Mvh,

Jannicke H. Lorentzen