ScandicHotels.comUSD 156
2025 av 319 anmeldelser
Anmeldt 10. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Jannicke Lorentzen, Gästservice/reception på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Anmeldt 5. august 2021

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi booket en natt på Scandic Lillestrøm, for å ha et ekstra stopp på vei fra Sørlandet til Romsdalen. Vi var 2 voksne og 2 barn, ankom rundt 21.00.
Vi ble møtt av en hyggelig dame i resepsjonen som ga barna hver sin is, i tillegg hadde de ordnet slik at vi fikk to dobbeltrom med dør mellom, helt perfekt, og mer en hva vi forventet oss.
Hotellet er rent, fine rom, gode senger, mulighet for å caste innhold fra tlf/nettbrett til TV. Romslig, rent bad.
Treningsrom med det meste av det du trenger, både ulike styrketreningsappareter og 2 stk tredemøller blant annet. Både TV og stereoanlegg på treningsrommet hvor man kan koble til tlf for å spille av lyd/podcast etc.
Frokosten skuffet heller ikke, et rikt utvalg av varme og kalde retter, fra eggerøre, bacon, speilegg, kokte egg, pølser, bønner, vafler, pannekaker. Mye frukt, yoghurt, croissanter, bra med pålegg. God kaffe..helt topp opphold.

Romtips: Parkering i parkeringshus rett ved. Praktisk, men dyrt: 385,- pr.natt.
Takk, Climber47554693960
Jannicke Lorentzen, Gästservice/reception på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Climber47554693960,

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese at dere har hatt det fint her hos oss. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Vennlig hilsen

Anmeldt 2. august 2021

Bodde på Kjeller Suiten nok en gang dette oppholdet også i flere dager, dessverre fungerte ikke kjøleskapet og dette ble varslet om første dagen flere ganger uten at noe skjedde.
Man forventer at hotellet etterstreber å holde en suite i orden og her kunne dem enkelt byttet kjøleskap med et annet rom.

Ellers var det som vanlig tipp topp i frokost restauranten og bar på kvelden, rent og ryddig med god service.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, EvenF84
Jannicke Lorentzen, Guest Services / Front Office på Scandic Lillestrom, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Hei Eve,

Tusen takk for deres tilbakemelding! Hyggelig å se at dere var fornøyd med frokosten og at dere hadde det fint i restauranten og baren på kveldstid. Beklager så mye at kjøleskapet ikke fungerte på rommet deres. Vi har dessverre kun to junior suiter på hotellet og den andre var opptatt. Vi prøvde å få ordnet kjøleskapet, men det var dessverre ikke mulig og vi måtte bestille et nytt. Uansett så beklager jeg så mye for det. Ta gjerne kontakt med oss neste gang dere kommer så skal vi fikse noe ekstra til dere da :)

Vennlig hilsen

Anmeldt 1. august 2021