“Beste mexicanske maten i Norge! ”
Anmeldelse av Pancho's - STENGT

Pancho's
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat! Beste vi alle har smakt på lenge! Hyggelig lokale med mexicanske detaljer! Kjempe god mat å veldig god tequila! Veldig god opplevelse

Takk, 638lisamaries

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat! Rask servering og hyggelige ansatte. Midt i sentrum, koselige omgivelser. Kan også tilby takeaway. Anbefales!

1  Takk, hildeelisabethb2016
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Vi stakk innom på en hverdag etter jobb. Vi var helt alene der, og det var rart. Veldig god mat og hyggelig betjening. Barnetacoen var fint anrettet og kyllingen var veldig god, eneste minus var at den friterte torsken smakte absolutt ingenting. Stort pluss for muligheten til å velge to forskjellige tacotyper på barnemenyen.

Takk, 487annaj
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig service. Vi var 5 stykker og spiste litt forskjellige taco retter og alle var veldig fornøyde. Vi kommer igjen. Anbefales

2  Takk, yazgulu890
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Har vært der flere ganger både med venner og familien. Veldig god mat og veldig hyggelige servitører. Anbefales

1  Takk, Erdal V

Reisende som så på Pancho's, så også på

Lillestrøm, Skedsmo