“Herlig ærlig mat”

Pancho's
Få mat levert
Vurdert som nr. 6 av 50 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Panchos ligger i hjerte av Lillestrøm, der du kan drømme deg bort med Mexicansk mat, uten å være i Mexico. Det er veldig hyggelig stemning, personalet er vennlige og man får en hyggelig opplevelse. Rikelig store porsjoner og mye å velge på, en fargerik resturant med touch. Panchos er verdt å ta turen innom, om du er alene, en date eller hele familien. Kommer garantert tilbake

Takk, Odd-Kjetil S

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Fikke en opplevelse av Mexico midt i Lillestrøm. Maten var fantastisk og skikkelig delikatesse. Betjeningen var herlig og servicen jeg fikk var til å skryte av! Stedet scorer 10/10!

Takk, Ridvan11
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

veldig god mat og hyggelig service det var så mye fristende på menyen at det var vanskelig å bestemme seg. store porsjoner og en veldig god opplevelse. Kommer garantert hit igjen

Takk, 287mustafab
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

wow ble veldig overrasket, super mat og veldig god service. vi ble anbefalt hit av en bekjent og her kommer jeg til å spise hver gang jeg er i området! vi var en gruppe på 5 og bestilte familiepakken så vi fikk litt forskjellige smaker og alle ble enige om at her må vi få til å spise minst et par ganger i mnd. lite lokale med koselig atmosfære. en bortgjemt perle midt i Lillestrøm sentrum. anbefales på det sterkeste!

Takk, zaddazito
Anmeldt 16. desember 2018

Ikke visste vi denne lørdagen i desember, at vi kun kunne være her 1t og 20 minutter før de stengte kl 1700!
Etter hovedretten ble servert, så var det veldig vanskelig å komme i kontakt for å bestille kaffe og dessert. Det fikk vi ikke anledning til da restauranten stengte.
Trist. Maten var jo helt greit, men hvem vet hvordan desserten og servicen kunne vært ved litt mer serviceinnstilling?

1  Takk, cuteoms

Reisende som så på Pancho's, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Pancho's? Del dine erfaringer!