“Liten perla midt på byen”
Anmeldelse av Pancho's

Pancho's
Vurdert som nr. 7 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 13. juli 2021

Har spist her flere ganger, både alene og med familie. Maten har vært fantastisk, samt med servicen de tilbyr på restauranten. Anbefaler absolutt alle om å ta en tur ned, 100% verdt det. Servitørene er også kjempe hyggelige og hjelpsomme.

Takk, midiaf2021

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Maten var veldig god, men servitørene virket urutinerte, setter all maten samlet på enden av bordet og vi aner ikke hvem som skal ha hva. Glemmer å levere mye av drikken som bestilles, kommer bort til bordet og spør om vi er forsynt mens vi sitter med mat i munnen, det var ganske tydelig så vi ble litt satt ut av spørsmålet og så står hun bare å venter til vi sier «ehjoda», selv om vi helt tydelig ikke egentlige var ferdige. Hele opplevelsen ble nok dessverre litt ødelagt av at servitørene tydelig ikke hadde noe erfaring. En i følget sa at «vi får håpe det var andre dagen i ny jobb».

Takk, 129fridah
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Rikelige porsjoner og grei mexicansk mat servert i hyggelige ute omgivelser på torvet i Lillestrøm.. Betjeningen hyggelig , men ingen mersalgsgener utover hovedrett

Dato for besøk: mai 2021
Takk, larsj898
Anmeldt 16. juni 2021 via mobile enheter

Hadde hørt at det skulle være bra her, men det var dessverre veldig skuffende. Veldig lite lokale, mye støy, ekstremt treg servering og maten var heller ikke topp. Drar ikke tilbake hit.

Takk, JorunnIH
Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

Etter to bomturer tidligere fikk vi endelig gått innom Panchos, men det skulle vi latt være.

Da vi kom satt det to ansatte og røyka på utsiden og et eldre par på innsiden som så ut som de venta på mat.

Vi fant oss bord lengst bort fra inngangsdøra siden det var en grå og vindfull dag, døra alltid står åpen der.

Etter litt om og men bestemte vi oss for fritert kylling og for nachos med chili con carne.

Mens vi satt der ble min venninne kaldere og kaldere, og vi skjønte at vi ikke var alene om dette når kvinnen i det andre paret også tok på seg jakken mens hun spiste.

Maten kom på bordet og min venninne ble fort skuffet over størrelsen på maten sin. Andre meksikanske steder med lignende retter kjører gjerne litt mer mat og litt mer tilbehør ved siden av. Siden maten var litt sterkere enn forespeilet, fikk vi litt creme fraîche ved siden av.

Ga bort 1/5 av min kylling til venninna mi da hun fortsatt var sulten.

Betalte og gikk derfra, og har fått meldinger gjennom hele natten at hun som bestilte nachos med chili con carne har kastet opp i hele natt, med magekramper.

Så.
Da anser vi Panchos som strøket av listen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, monsebakken
Canbey C, Şef på Pancho's, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2021

Hei
Beklager at dere vær ikke fornøyd med maten våres. Det ser ut dere vart hus oss på mandag og når jeg ser på vaktlistene de som vår på jobb denne dagen 2 jenter og en gutt og ingen av dem røyker heletatt. Når det gjeller døre sikkert dem er åpent døre for å lufte restauranten og glemte lukke igjen men hvis du hadde sakt sikkert dem lukker med en gang.
Når det gjeller maten vi vårt stengt siden 3 måned og fikk løv å åpne igjen lørdag men vi åpnet døre mandag ( 2. pinsedag ) første gang og alle vårene er helt fersk og laget helgen ( lørdag og søndag ). Siden 4 år vi driver Panchos på torvet og aldri fikk klage om størrelse om hovedrett. det du sier selv venninne din fikk nachos delexu og lages med hjemmelaged nachos cips , hemmelahed chili con carne , hjemmelaged guocamale og cream fresh og den koster 159.- kr
Det er veldig trist åt høre dere er ikke fornøyd. Beklager sp mye
Hilsen Panchos

Reisende som så på Pancho's, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Pancho's? Del dine erfaringer!