“Kjempe fint sted”
Anmeldelse av Pancho's

Pancho's
Vurdert som nr. 7 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Er her hele tiden. Utrolig god mat og hyggelige ansatte. Veldig fin beliggenhet også, midt i sentrum. Beste Brownies i byen!

Takk, Excursion00009497133

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

En dårlig restaurant opplevelse , har spist mye meksikanske på utlandet men dette var ikke bra , dårlig service . Kommer nok ikke tilbake hit .

Takk, anderssY2152FS
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Utsøkt mat med fin sitteplass! Koselig og trivelig resturant midt i sentrum av Lillestrøm! God servise med hyggelig bemanning. Meget fornøyd!

Takk, solveigelidathuneg
Anmeldt 13. juli 2021

Har spist her flere ganger, både alene og med familie. Maten har vært fantastisk, samt med servicen de tilbyr på restauranten. Anbefaler absolutt alle om å ta en tur ned, 100% verdt det. Servitørene er også kjempe hyggelige og hjelpsomme.

Takk, midiaf2021
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Maten var veldig god, men servitørene virket urutinerte, setter all maten samlet på enden av bordet og vi aner ikke hvem som skal ha hva. Glemmer å levere mye av drikken som bestilles, kommer bort til bordet og spør om vi er forsynt mens vi sitter med mat i munnen, det var ganske tydelig så vi ble litt satt ut av spørsmålet og så står hun bare å venter til vi sier «ehjoda», selv om vi helt tydelig ikke egentlige var ferdige. Hele opplevelsen ble nok dessverre litt ødelagt av at servitørene tydelig ikke hadde noe erfaring. En i følget sa at «vi får håpe det var andre dagen i ny jobb».

Takk, 129fridah

Reisende som så på Pancho's, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Pancho's? Del dine erfaringer!