“Bruket bar har en nydelig atmosæfre og god mat”
Anmeldelse av Bruket Scandic Hotell

Bruket Scandic Hotell
Vurdert som nr. 22 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 17. august 2021

Et perfekt sted for noe å drikke eller litt mat etter jobb eller en tidlig kveld. Det er en god og avslappende atmosfære og fine folk som jobber der. Anbefaler absolutt å finne veien til denne siden av stasjonen og ta en tur på Bruket.

1  Takk, BirgitBr
Jannicke_HL, General Manager på Bruket Scandic Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Tusen takk for veldig hyggelig besøk og tilbakemelding Birgit. Det betyr så underlig mye i disse utfordrende tider for oss i restaurantbransjen. Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning! Vennlig hilsen Oleg, Restaurantsjef.

Anmeldt 5. juni 2021

Dro alene for å ta meg en rask matbit og en drink etter en lang arbeidsdag. Stor fornøyd ! De var få på jobb og det var en god del mennesker, men følte aldri at jeg ble glemt eller oversett. Maten var også nydelig (anbefaler spesielt søtpotetfries som var himmelsk) det var også veldig kreative og gode drinker. Kunne lett dratt tilbake hit.

Takk, sothv2020
Jannicke_HL, Manager på Bruket Scandic Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei, Så utrolig hyggelig å høre at vi leverte! Det skal jeg videreformidle til kjøkken og servitører. Tusen takk for gode ord!

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Tok en smaksreise gjennom Bruket med min kjære! Det angrer vi ikke på!
Gode viner, nydelig mat (norske råvarer), presentert på moderne steintøy og nydelig service!
Så til alle dere som har satt dere fast i Lillestrøm's "Little italy"
Kom dere på JOBB !! Dra på bruket!!

Christian

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, ChristianH1354
Jannicke_HL, Daglig leder på Bruket Scandic Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2020

Tusen takk for veldig hyggelig besøk og tilbakemelding Christian. Det betyr så underlig mye i disse utfordrende tider for oss i restaurantbransjen. Vi setter veldig stor pris på at dere besøker oss og jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning! Vennlig hilsen Oleg, Restaurantsjef.

Anmeldt 9. mars 2020

Vi hadde hatt en firmasamling for alle ansatte på ettermiddagen, og avsluttet med en tre-retters middag på Bruket. Veldig god mat, og god service. Kan anbefales!

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, 552oleb

Hei,
Tusen takk for tilbakemelding!
Kjempe godt å høre dere hadde en fantastisk matopplevelse.
Vi blir så glade!
Takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake til oss.
Vennlig hilsen Oleg, Restaurantsjef.

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Vi var her på ett vin-arrangement som het Italiensk aften. Vi var ganske fornøyd med maten som var laget til drikken som arrangementet dreide seg om, og tenker da at menyen ellers i restauranten med amme kokk nok vil være helt ok. Vi fikk en rett med tørr fisk, og en rett med veldig stor kjøttbit som de fleste lot ligge igjen på fatet, men ellers var smakene ganske så godt kombinert. Stemningen var god både innerst i lokalet og ute i baren som vi oppholdt oss etterpå. Vi fant lite spennende øl(gjerne surøl) og vin(gjerne baturvin) på kartet som våre ganer liker. Men stemningen var god og servicen god. Musikken litt opp og ned, ingen musikk bak i lokalet.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, dorthesKS

Reisende som så på Bruket Scandic Hotell, så også på

Har du vært i Bruket Scandic Hotell? Del dine erfaringer!