“Middag en fredagskveld”

Vurdert som nr. 24 av 56 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4. september 2019

En god, og stor porsjon, med biff og tilbehør. Lite folk, men allikevel ikke service av beste grad. Det er egentlig ikke verd pengene, ettersom da maten er dyrere en andre steder, og med middels service så blir det en gjennomsnittlig opplevelse.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Shortstaysworldwide
LillestromBighorn, Restaurantsjef på Big Horn Steak House - Lillestrøm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Hei,

Vi beklager opplevelsen du har hatt med servicen vår. Her på Big Horn Lillestrøm prøver vi alltid å forbedre oss. Kunne du kanskje ha gitt oss en tilbakemelding på hva det var som manglet av servicen?

Mvh,

Anmeldt 26. juli 2019

Hyggelig mottakelse, og god service. Sommertilbud frem til kl. 18. Biff til 200,- Ble gledelig overasket, mørt kjøtt og godt tilbehør.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 7Janne14
LillestromBighorn, Leder  på Big Horn Steak House - Lillestrøm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2019

Tusen takk for anmeldelsen. Gleder oss til å se dere nestegang

Anmeldt 23. juni 2019

Tjenesten er flott, ansatte er hyggelige, maten er deilig og prisene er gode

Jeg anbefaler det til alle

Dato for besøk: april 2019
Takk, torism1982
LillestromBighorn, Assisterende Restaurantsjef på Big Horn Steak House - Lillestrøm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2019

Hei,

Tusen takk for at du har tatt deg tiden til å gi oss en tilbakemelding! Vi prøver alltid å sørge for at gjestene har en tilfredsstillende opplevelse med service og mat. Det gledet oss å høre at du har hatt en positiv opplevelse med oss. Dette skal vi ta videre med!

Mvh

Anmeldt 16. juni 2019

Ble litt skuffet over at dere var tomme for hummer men kunne få en scampi i stedet men valgte da en annen rett og fikk den beste biffen jeg har fått på svært lenge, den virkelig smeltet på tunga. Tilbehøret var topp og selskapet ennå bedre. Ble tatt godt i mot og fant egentlig ikke noe å sette fingern på.
Vi ses nok igjen-

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Ambrosa_livelife
LillestromBighorn, Assisterende Restaurantsjef på Big Horn Steak House - Lillestrøm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2019

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding! Her på Big Horn Lillestrøm prøver vi alltid å gi gjesten en positiv opplevelse både med mat og service. Vi setter veldig stor pris på at dere har tatt tiden til å skrive feedback til oss! Vi skal fortsette å streve for å videre kunne gi dere en god spise opplevelse.

Ha en fortsatt fin dag!

Mvh

Anmeldt 3. juni 2019 via mobile enheter

Klassisk big horn restaurant. Overpriset og ikke noe mer enn OK. Biffen smaker det samme som den du lager hjemme bare mye dyrere

Dato for besøk: juni 2019
Takk, christianaY975QW

Reisende som så på Big Horn Steak House - Lillestrøm, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Big Horn Steak House - Lillestrøm? Del dine erfaringer!