“Ikke bra!”

Big Horn Steak House - Lillestrøm
Vurdert som nr. 28 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Vår Big Horn Steakhouse i Lillestrøm holder til i moderne lokaler like ved Norges Varemesse. Her kan du nyte et velsmakende måltid enten det er med venner og familie, eller forretningsmiddag. Restauranten har 114 sitteplasser inne samt 140 plasser ute. Vi tar også imot små og store selskaper på opptil 50 personer. I forbindelse med messer kan det lønne seg å bestille bord i god tid.
Anmeldt 12. juli 2021

Bursdagsfeiring, men flagget ble stående på bardisken. Evig fraværende servitør og mye venting. Feil i bestillingene, servitøren forstod nok ikke alt vi sa. Rotete bord fordi ingen fjernet oppvasken før etter laaaang tid. Barna måtte vente en evighet på isen. Maten var grei, men totalopplevelsen var ikke bra.

1  Takk, 234hegen

Anmeldt 21. august 2020

Maten er god, om enn noe overpriset, men servicen er treg, selv når det er lite folk. Det som trekker mest ned er imidlertid at det er lov å røyke på uteserveringen. Det må være mulig for ikke-røykere å nyte god mat ute i finværet uten at opplevelsen blir ødelagt av røyking.

Takk, Arkana78
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Big horn er for meg blitt kjent som stedet hvor du må betale mye for lite mat. Maten er god, men det trekker ned at man får såpass lite mat per rett. Her må man gjerne bestille langt mer enn det som står i rettene. Ellers lite å utsette på stedet, hyggelig personale de gangene jeg har vært der.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, thomasgT2364EF
Anmeldt 15. februar 2020

Trangt, hadde bestilt, men måte sitte midt i ` trafikken` en plass som ikke er en plass. Vi var 11 stk. Får definitivt ikke den en betaler for, flat smak og sein servering, mye styr ved betaling. Regningen var feil og de 10% ved felles betaling ble liksom glemt. Ikke fornøyd Trolig siste besøk der

Dato for besøk: mars 2019
2  Takk, steinarn267
LillestromBighorn, Daglig leder på Big Horn Steak House - Lillestrøm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2020

Hei,

Vi beklager opplevelsen dere hadde med oss.
Serveringen skal selvfølgelig ikke være sen, og vi skal ta dette videre med oss.
Dere hadde bestilt et bord på 10 stykker på 14. Februar som både var en stor messedag og Valentinsdagen.
Vi fikk en telefon samme dag av en dame der det var spørsmål om det kunne settes på en til person, og dermed ble det gitt beskjed om at dette da kan bli litt trangt dersom det var fullt booket restaurant. Vi fikk beskjed om at dette ikke skulle være et problem.
Nå kan vi dessverre ikke sjekke hva som var med maten eller betalingen dersom servitøren som serverte dere ikke er med oss lenger.

Vi beklager veldig ulempen

Med vennlig hilsen

Rosa Birkenmayer

Restaurantsjef

Anmeldt 14. februar 2020

Lite smak på maten og høy pris. Dårlig utvalg av øl. En type fat øl som smakte vann . Lite service innstilt personale, med standard fraser som svar.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, TuridS37

Hei,

Vi beklager at dere ikke hadde en tilfredstillende opplevelse med oss. Nå var vi litt usikre på om dere har gjort oppmerksom på smaken av maten. Vi kunne ha ordnet med en ny rett for dere. Når det gjelder utvalg av øl, så har vi 8 ulike typer øl, i tillegg til alkoholfri og glutenfri øl.
Fatølen vår som er Lager 63 fra Kristiania Bryggeri har vi opptil nå bare fått positive tilbakemeldinger av fra gjester, og dette er første gangen at vi har fått beskjed om at denne smaker vannete.
Dersom dere har gitt beskjed om ølen etter at den var drukket ferdig, måtte denne betales for. Om utvalget av de 7 andre typer øl som vi har ikke var tilfredsstillende så beklager vi dette.

Med vennlig hilsen

Rosa Birkenmayer

Restaurantsjef

Reisende som så på Big Horn Steak House - Lillestrøm, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House - Lillestrøm? Del dine erfaringer!