“Dårlig”
Anmeldelse av SYD Restaurant - STENGT

SYD Restaurant
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Vi var 14 stk som hadde bestilt bord. Ingen møtte oss i døra og de var ikke forberedt , de var ikke sikre på om de hadde mat nok. Ikke fikk vi drikke før på lenge og service var elendig. De gikk å surra rundt der uten å tilby oss noe. Maten var ikke noe bra heller. Kjempedyrt og vil ikke anbefale dette videre.

2  Takk, Navigate38914924730

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Vi sto lenge før vi ble oppdaget og fikk bord, og endelig plassert ved et bord var det viktigere å rydde andre bord enn å la oss få meny eller tilbud om drikke. Å kalle stedet vegetarvennlig er en grov overdrivelse, en vegetarrett å velge mellom.
Vi bestilte breiflabb, det var halv størrelse fisk og seig, samt bittelitt garnityr og EN potet-ting, som servitør ikke kunne svare hva var, det viste seg å være røsti og hasselback, som heller ikke stemte med hva vi googlet at det skulle være. Vi ba om ekstra potet, men asjetten var selvfølgelig tom lenge før den kom.
Stedet kunne hatt godt av en ledelse som leder og lærer opp, -dette var en slett opplevelse!

Takk, Trail795722
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Etter å ha hørt mye positivt om stedet og maten, så ble dette en nedtur.
Treg servering, og tomt for ting på menyen.
Samt at avtrekket tydeligvis ikke virket, ubehagelig stekeos fylte lokalet, så vi valgte å gå.

Takk, Lena H
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Lutefisk kan dem ikke ! Den var alt for hard/seig. Tomt for en type dessert, serveringa gikk alt for tregt. Vært der en gang, skal ikke tilbake.

1  Takk, Hasse H
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og en venn bestemte oss for å spise middag og prate sammen på Syd. Til forrett bestilte vi en skaldyrssuppe og en kamskjell. Sksldyrssuppa var god, min venn syntes kamskjellene var litt smakløse.Til forrett bestilte begge breiflabb. Min var litt sei, vennens var ifølge ham god. Til maten ble det hver sitt glass husets rødvin. God!

Takk, Hastmo

Reisende som så på SYD Restaurant, så også på