“Ikke fornøyd!”
Anmeldelse av SYD Restaurant - STENGT

SYD Restaurant
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Vi ble fortalt at vi hadde bordsetning kl 19:00 hvilket var 48min for tidlig! Ille dumt når 14 sultne ulver venter. Da vi omsider fikk satt oss, gikk det ytterligere 35 min før vi fikk servert noe å drikke til «brød&smør». Hvitvinen var OK, men ISKALD rødvin til hovedrett......ikkje bra!
Hovedretten...halvrått kjøtt som smakte «rart»! Ikke var det mørt og en skummel smak! Flere av dem rundt mitt bord ANER IKKE hva vi har spist, for det fikk vi ikke introdusert! En stor skuffelse!

Nei, beklager! Dette var ikke bra, selv om vi var 14 personer!

Men desserten var ok, eller....nei, for mye havreflak!

3  Takk, Heiko-Heincken

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Har vært her i dag til lunsj. Ble møtt av en blid og hyggelig kelner. Bestilte biff smørbrød som viste seg å være helt fantastisk! Tusen takk, vi kommer gjerne igjen. Stedet kan anbefales!

Takk, bjorne49
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Lekre, freshe lokaler. God mat og ekstra god service! Spennende meny og et litt andeledes innslag i Lillestrøm.

Takk, 954heidiv
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Vi var 14 stk som hadde bestilt bord. Ingen møtte oss i døra og de var ikke forberedt , de var ikke sikre på om de hadde mat nok. Ikke fikk vi drikke før på lenge og service var elendig. De gikk å surra rundt der uten å tilby oss noe. Maten var ikke noe bra heller. Kjempedyrt og vil ikke anbefale dette videre.

2  Takk, Navigate38914924730
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Vi sto lenge før vi ble oppdaget og fikk bord, og endelig plassert ved et bord var det viktigere å rydde andre bord enn å la oss få meny eller tilbud om drikke. Å kalle stedet vegetarvennlig er en grov overdrivelse, en vegetarrett å velge mellom.
Vi bestilte breiflabb, det var halv størrelse fisk og seig, samt bittelitt garnityr og EN potet-ting, som servitør ikke kunne svare hva var, det viste seg å være røsti og hasselback, som heller ikke stemte med hva vi googlet at det skulle være. Vi ba om ekstra potet, men asjetten var selvfølgelig tom lenge før den kom.
Stedet kunne hatt godt av en ledelse som leder og lærer opp, -dette var en slett opplevelse!

Takk, Trail795722

Reisende som så på SYD Restaurant, så også på