“Meget bra”
Anmeldelse av La Luna Kaffebar

La Luna Kaffebar
Vurdert som nr. 11 av 56 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 3 uker siden

Var hos dere den 24.9 med min mor, da hun elsker deres kaffe . Så da tenkte jeg at jeg også må prøve det dere har. Endte opp med en nutella islatte som smakte helt ok til å begynne med. Barista’n spurte hvordan det smakte og jeg var ærlig og sa ; helt ok. Og min mor la også til ; litt lite nutella smak i den.
Barista’n sa med en gang at dette skulle ordnes opp i og puttet oppi ekstra nutella uten noen ekstra kostnad. Dette er helt fantastisk ☺️ Så det er absolutt verdt å ta seg en tur hit ja !

Dato for besøk: september 2019
Takk, Pia M

Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Søndagstur til Lillestrøms beste kaffebar.
Kaffe med smak og et hyggelig smil.
Anbefales hvis man ønsker en hyggelig kaffestund med beste service.
Vi kommer igjen!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Jan Tore E
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Kom innom La Luna under en søndagsutflukt med familien.
Veldig bra og hyggelig service, i trivelig lite lokale.
Kaffemenyen hadde et utrolig bra utvalg, men jeg gikk for noe helt nytt, Bounty latte.
Latte med kokosmelk og litt soya for fylde. Kjempegodt!

Min kone og svigermor hadde gulrotkaken, og skrøt uhemmet av den også.

Verdt en tur til Lillestrøm for!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Slsta1976
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Superhyggelig sted å tilbringe foran kaffekoppen. Betjeningen er veldig hyggelig, serviceinnstilt og kunnskapsrik.
Bakverket så digg ut, selv hadde jeg kun en deilig kaffe.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Hiawatha74
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Her får du super service av en kunnskapsrik mann☺️ Kaffen er superb! Beste kaffen i byen uten tvil! Du har mye å velge mellom både kaldt og varmt, og også noe godt å spise! En herlig liten perle i gågata i Lillestrøm! Absolutt verdt ett besøk eller ti

Dato for besøk: juli 2019
Takk, RBerge

Reisende som så på La Luna Kaffebar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i La Luna Kaffebar? Del dine erfaringer!