“Terningkast 6 ”
Anmeldelse av Feniqia

Feniqia
Vurdert som nr. 7 av 57 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Anbefaler virkelig å teste meze med kjøttretter til kr 399 pr person. Alt var velsmakende og fargerikt og innbydende presentert! Hit skal vi garantert igjen, veldig snart. Hyggelig og vennlig betjening som både ønsket velkommen og takk for besøket.

Dato for besøk: september 2019
Takk, metannika

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Koselig atmosfære, bra service og smakfull mat. Vi valgte et sammensatt måltid med flere retter som var delekat lagt opp på fat. Ble fortalt hva hver rett het og hva de inneholdt.

Dato for besøk: september 2019
Takk, IreneS3870
Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Var innom her med min pensjonerte far og hans venninne. Vi delte Meze for 3, varmt og kaldt og var veldig fornøyde med maten. Veldig smakfull og spennende mat.
Hyggelig betjening, mye gjester.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 871jeanettea
Anmeldt 21. august 2019

Vi feiret en viktig dag og hadde lyst på en matopplevelse utover det vanlige. Vi fikk en varm og vennlig velkomst. Gode anbefalinger med tanke på mat og vinkombinasjoner. Vi valgte den store Meze kombinasjonen og en god libanesisk rødvin. Maten kom på bordet med perfekt timing og smakte helt ypperlig. Det var mer en nok mat for to, for å si det slik!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Tommy H
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

En hverdagskveld ble en fantastisk fin kveld med libanesiske småretter og rødvin av utmerket kvalitet. Godt sted å prate og kose seg med spennende retter. Vi hadde 4-5 småretter på deling. Alt velsmakende! Servitørene hyggelige og meddelsomme. Vi kommer tilbake !

Dato for besøk: august 2019
Takk, groh731

Reisende som så på Feniqia, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Feniqia? Del dine erfaringer!