“Høye forventninger”
Anmeldelse av Feniqia (Lillestrøm)

Feniqia (Lillestrøm)
Vurdert som nr. 1 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 25. august 2020

Etter flere gode anmeldelser inne på tripadvisor følte jeg at jeg også burde gi feniqia en sjansje. Førsteinntrykket av stedet var veldig bra, lun og koselig atmosfære med arabisk musikk i bakgrunnen. Veldig hyggelig servitør, vi bestilte noen mezze retter til forrett, kom raskt. Tabboule salat, hummus, falafel og pitabrød. Alt dette falt veldig godt i smak. Hovedretten kom raskt, spurte servitøren om hva tilbehøret var til kofte lam kebaben med halloumi, han nevnte potet. Ved maten fikk vi pommes fries. Noe som jeg følte skuffet, da man ikke tenker fries som noe vanlig man får servert med arabisk mat. Tenkte kanskje bulgur eller couscous hadde løftet retten hundre ganger mer. Må si det var litt skuffende, og dette trakk litt ned. Ellers bestilte vi Panacotta og ostekake til dessert, veldig gode!
Så, min anbefaling er om man skal spise på feniqua og få en libanesisk opplevelse, kjør på med mezze.

3  Takk, Heleriksen

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk mat, hyggelig betjening. Koselig spisested.
Gode drinker. Øl fra Beirut som var nydelig. + poeng for Frydenlund på fat

Takk, Terjeogeva
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Absolutt verdt 14min togtur fra Oslo:D Feniqia er en ekte libanesisk restaurant med mat og gjestfrihet som bare libanesere kan! God mat for pengene, og et utvalg av libanesisk drikke. Både kjøtt og vegetar retter en må til Libanon for å måle seg etter.

Takk, Fredrik S
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Feniqia leverer god libanesisk mat kombinert med gode priser og service i en hyggelig atmosfære. Anbefales!

Takk, Kejaber
Anmeldt 13. august 2020

Ble anbefalt denne restauranten av en kompis, som har en kollega med Libanesisk kone. Hun hadde gitt klart uttrykk for at dette var den klart beste Libanesiske restauranten hun hadde besøkt i norge.
Vi har prøvd andre Libanesiske restauranter i Norge, men denne var overlegent best..
Fantastisk mat, meget delikate og renslige lokaler.
Profesjonelle,vennlige og serviceinnstilte servitører, som bidrar til at du stortrives.
Kommer garantert tilbake

Takk, Calibros

Reisende som så på Feniqia (Lillestrøm), så også på

Har du vært i Feniqia (Lillestrøm)? Del dine erfaringer!