“Fantastisk”
Anmeldelse av Feniqia (Lillestrøm)

Feniqia (Lillestrøm)
Vurdert som nr. 1 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Dette var en utrolig flott plass, kjempe kjekk å smilende servitør som virkelig tok godt vare på oss. Vi delte en mix plate med grill til. Alt på denne smakte helt fantastisk. Prisen er der den skal være litt i underkant av en tusing med alt av go saker som vi hadde.
Anbefaler denne plassen på det varmeste
velbekomme

1  Takk, bennypozzi

Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Ble mottatt med varme smil og serviceinnstilt personale. Vi fikk god anbefaling på vinkartet og maten var himmelsk. En eksplosjon av smaker. Vi kommer definitivt tilbake.

1  Takk, siwf2018
Anmeldt 29. august 2020

God mat og hyggelige kelnere. Sitter litt trangt inne når fullt men ellers koselige atmosfære på restauranten. Anbefales!

1  Takk, Usha_JB74
Anmeldt 25. august 2020

Etter flere gode anmeldelser inne på tripadvisor følte jeg at jeg også burde gi feniqia en sjansje. Førsteinntrykket av stedet var veldig bra, lun og koselig atmosfære med arabisk musikk i bakgrunnen. Veldig hyggelig servitør, vi bestilte noen mezze retter til forrett, kom raskt. Tabboule salat, hummus, falafel og pitabrød. Alt dette falt veldig godt i smak. Hovedretten kom raskt, spurte servitøren om hva tilbehøret var til kofte lam kebaben med halloumi, han nevnte potet. Ved maten fikk vi pommes fries. Noe som jeg følte skuffet, da man ikke tenker fries som noe vanlig man får servert med arabisk mat. Tenkte kanskje bulgur eller couscous hadde løftet retten hundre ganger mer. Må si det var litt skuffende, og dette trakk litt ned. Ellers bestilte vi Panacotta og ostekake til dessert, veldig gode!
Så, min anbefaling er om man skal spise på feniqua og få en libanesisk opplevelse, kjør på med mezze.

3  Takk, Heleriksen
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk mat, hyggelig betjening. Koselig spisested.
Gode drinker. Øl fra Beirut som var nydelig. + poeng for Frydenlund på fat

Takk, Terjeogeva

Reisende som så på Feniqia (Lillestrøm), så også på

Har du vært i Feniqia (Lillestrøm)? Del dine erfaringer!