“Fantastisk mat! ”
Anmeldelse av Feniqia (Lillestrøm)

Feniqia (Lillestrøm)
Vurdert som nr. 1 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat, og fantastisk betjening! Vi kommer tilbake! Mange veganske alternativer, og en fantastisk biffrett!

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Petter900t

1923 av 182 anmeldelser

Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne par som hadde en liten feiring her, for to av oss var dette andre besøk.

Fint nytt lokale, litt trangt når det er fullt men vi fikk flott bord ved vinduet.

Oppmerksomme og flinke servitører gav en god start. Vi valgte en sammensatt meny etter anbefaling med en god libanesisk rødvin til.

Drikke og mat kom raskt og var en nytelse for øye og gane! Lam, kylling, reker, grønnsaker, luftig brød og sauser a la tapa serveres på fat og man plukker det man vil ha.

Anbefales!

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, j_rno381
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Dette var en utrolig flott plass, kjempe kjekk å smilende servitør som virkelig tok godt vare på oss. Vi delte en mix plate med grill til. Alt på denne smakte helt fantastisk. Prisen er der den skal være litt i underkant av en tusing med alt av go saker som vi hadde.
Anbefaler denne plassen på det varmeste
velbekomme

1  Takk, bennypozzi
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Ble mottatt med varme smil og serviceinnstilt personale. Vi fikk god anbefaling på vinkartet og maten var himmelsk. En eksplosjon av smaker. Vi kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, siwf2018
Anmeldt 29. august 2020

God mat og hyggelige kelnere. Sitter litt trangt inne når fullt men ellers koselige atmosfære på restauranten. Anbefales!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Usha_JB74

Reisende som så på Feniqia (Lillestrøm), så også på

Har du vært i Feniqia (Lillestrøm)? Del dine erfaringer!