TripAdvisor

Anmeldelse av Americana Grill & Bar

Americana Grill & Bar
Vurdert som nr. 10 av 56 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 13. september 2019

Mat, service og stab leverer som proffer, kommer garantert til å komme tilbake! Forrett, hovedrett og dessert leverer som forventet og litt til!

2  Takk, Skaug11

Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Dro innom dette koselige stedet fordi vi hadde lyst til å prøve det ut. Betjeningen var meget hyggelig og imøtekommende. Vi hadde litt problemer med bestillingen men når det var rettet opp var vi meget fornøyde. Vi spiste begge burgere, som smakte fortreffelig. Til dessert tok vi brownies og eplekake. Skulle gjerne hatt eplekaken litt varm, men det smakte godt. Vi kommer tilbake.

1  Takk, 554ivanh
Anmeldt 7. september 2019

Fantastisk servise, oppmerksomme servitører og ekstremt god mat.
Et sted og anbefale.
Rene og pene toiletter.

2  Takk, TinaJ1536
Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Jeg oppdaget denne restauranten tilfeldig på nettet og tenkte at denne ville jeg prøve ut! Etter å ha bodd 5 år i USA så er man nesten forpliktet til å teste ut «real American food» i nærområdet :)

Jeg så et veldig innbydende grillspyd på nettsidene og bestemte med for å teste ut dette.

Som «ventemat» fikk jeg servert tortilla chips med BBQ saus og siden jeg ikke er en stor tilhenger av røkt mat eller sauser var jeg litt skeptisk... Men - gledelig var overraskelsen da sausen var veldig god og med passe røkt smak (for min gane).

Dessverre var gleden kortvarig for grillspydet var en gedigen skuffelse. Grønnsakene var grillet helt perfekt og med akkurat slik tyggemotstand som jeg liker. Men kjøttet var dessverre uspiselig og fullstendig overstekt. Jeg forsøkte mange biter men måtte spytte ut nesten alt.

Jeg sa fra til kelneren og spurte hvordan kjøtt de hadde brukt, noe jeg ikke fink svar på. De tok maten av regningen og det satte jeg pris på og så håper jeg de klarer å forbedre denne retten til senere. Kjøttstykkene var alt for små og hadde ligget for lenge på grillen...

Dato for besøk: august 2019
Takk, NordicPer
Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Besøkte dette stedet, da det er nyåpnet og nysgjerrig på hva det hadde å tilby. Her fikk jeg en av de beste burgerne jeg har smakt på lenge , servert av virkelig service minded servitører og veldig hyggelig atmosfære. Absolutt verdt et besøk !

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, whopper77

Reisende som så på Americana Grill & Bar, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Americana Grill & Bar? Del dine erfaringer!