“Takeaway”
Anmeldelse av Americana Grill & Bar

Americana Grill & Bar
Vurdert som nr. 9 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte takeaway. Jeg tok grillspyd med grillede grønnsaker og fries. Grillspydet var veldig godt og nok mat, dog var det nesten ikke fries eller grillede grønnsaker med. Skuffende.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, marteamundsenp

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Moderne lokaler, hyggelig bevertning, pen presentasjon og gode smaker. Rimelige priser.

Alt i alt fornøyd, men kanskje dårlig plassering? Ikke kjent i byen, men vanskelig å finne parkering, og det var lite gående i området. Heller ingen andre gjester i restauranten når vi var der en formiddag.

2  Takk, Niko309
Anmeldt 24. mai 2020

Vi var 2 familier på tur med små barn og kelneren var utrolig serviceminded og hyggelig. Barna fikk gratis is og tegnesaker. Vi voksne fikk smake på en sterk saus i tillegg til maten vi hadde kjøpt, på huset! Maten var god,ordentlig kjøtt,godt hjemmebakt brød og rause porsjoner!vi kommer til å komme igjen og anbefaler dette til andre som vil ha en god matopplevelse i Lillestrøm.

1  Takk, Brumlemora
Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Americana er et sted med typisk amerikansk diner mat. Maten smaker fortreffelig og sammen med god service ble dette et besøk som gjør at jeg garantert kommer tilbake!

2  Takk, RS_Norway
Anmeldt 6. mai 2020

Vi var 5 venner som spiste velsmakende mat og ditto drikke i et hyggelig lokale. Prisnivået var passende til menyen,helt greit og akseptabelt. Enkelt å få tilpasset maten i forhold til både allergier og preferanse om vegetarmat. Hyggelig betjening. Vi kommer gjerne igjen!

1  Takk, Amalie2013

Reisende som så på Americana Grill & Bar, så også på

Har du vært i Americana Grill & Bar? Del dine erfaringer!