“Helt ok mat. ”
Anmeldelse av Americana Grill & Bar

Americana Grill & Bar
Vurdert som nr. 8 av 48 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 15. september 2020 via mobile enheter

Helt ok mat. Vi spiste pulled pork, hamburger, spareribs og beef caserole. For mye salt og lite smak. Kult lokale.

Stort pluss for service og iskald drikke.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, 962ainal

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Helt nydelig. Fantastiske burgere. Kyllingspydene var amazing.

Bestilte take-away i dag gjennom foodora.
Utrolig bra service når jeg har spist i restauranten.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Alek789
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte takeaway. Jeg tok grillspyd med grillede grønnsaker og fries. Grillspydet var veldig godt og nok mat, dog var det nesten ikke fries eller grillede grønnsaker med. Skuffende.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, marteamundsenp
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Moderne lokaler, hyggelig bevertning, pen presentasjon og gode smaker. Rimelige priser.

Alt i alt fornøyd, men kanskje dårlig plassering? Ikke kjent i byen, men vanskelig å finne parkering, og det var lite gående i området. Heller ingen andre gjester i restauranten når vi var der en formiddag.

2  Takk, Niko309
Anmeldt 24. mai 2020

Vi var 2 familier på tur med små barn og kelneren var utrolig serviceminded og hyggelig. Barna fikk gratis is og tegnesaker. Vi voksne fikk smake på en sterk saus i tillegg til maten vi hadde kjøpt, på huset! Maten var god,ordentlig kjøtt,godt hjemmebakt brød og rause porsjoner!vi kommer til å komme igjen og anbefaler dette til andre som vil ha en god matopplevelse i Lillestrøm.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Brumlemora

Reisende som så på Americana Grill & Bar, så også på

Har du vært i Americana Grill & Bar? Del dine erfaringer!