“Middag”
Anmeldelse av Americana Grill & Bar

Americana Grill & Bar
Vurdert som nr. 5 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 3. august 2021

Fantastisk gode burger. Reint og flott lokale. Hyggelig og trivelig servitør. Gode dtinker. Anbefales

3  Takk, HillPet

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

I borterste enden av Storgata, i et grave-og byggeområde ligger restauranten, ganske langt unna klyngeområdet med de fleste andre spisestedene i gata. Men det var vel verdt å gå til Americana Grill & Bar. Interiøret er nokså enkelt, men hyggelig. Menyen er ikke så stor, men du verden så god mat! I hvert fall de rettene vi bestilte, var utsøkt gode. Det var kvalitet hele vegen fra råvarer til smakene. De klarte for eksempel å få rekene i en gryterett spenstige og «sprø» slik svært få klarer. Til og med brownies (desserten vi valgte) som kan være tørre saker, var myk og saftig som en brownie skal være. Og kjempegod.
Løp de ekstra meterne hit og kos dere, folkens. Dette var en innertier.

3  Takk, 769kjellj
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Vi bestilte bord til kl.20 og det ble fort ordnet. God meny med mange gode retter. Flott lokale.
Maten var veldig god.
-En person måtte spørre etter noe av maten sin.
-OBS! Jeg bestilte hel spareribbs som koster 150 kr. mer en en 1/2.
Den var ikke som beskrevet men litt større en de som bestilte 1/2.
Kan anbefales.

1  Takk, RolfA1953
Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat & Service ,hit kommer vi til å dra flere ganger, perfekte burgere og fries og en digg avslutning med nydelig dessert

2  Takk, 891minas
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Utrolig kul, liten bortgjemt perle i et nyere kvartal i Lillestrøm.
Service var svært bra, interiøret røft og kult med norsk/amerikansk kultur i skjønn forening.

Menyen er kortfattet, men det betyr jo ofte at kjøkkenet kan disse rettene svært bra. Det var også tilfelle her!
Vi bestilte Americana burger og Notorious P.I.G (pulled pork). Mens vi ventet, kom en raus forsyning med kjempegode nachochips med ostedip på bordet.

Maten var helt fortreffelig, med perfekte, tykke fries til, og en av de beste coleslaw vi noensinne har hatt!
Hvis vi skulle finne detaljer på "pukke på", så var det kanskje litt mye ostesaus på burgeren, og litt vanskelig å spise pga tykkelsen. Men det er som sagt så småpirkete at det ikke betyr noe.

Mengden og kvaliteten på maten gjorde også at prisene alt i alt må sies å være svært hyggelige.

Vi kommer definitivt tilbake!

1  Takk, Slsta1976

Reisende som så på Americana Grill & Bar, så også på

Har du vært i Americana Grill & Bar? Del dine erfaringer!