“Anbefales på det sterkeste”
Anmeldelse av Americana Grill & Bar

Americana Grill & Bar
Vurdert som nr. 4 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 26. september 2021

Denne restauranten anbefales på det sterkeste. Kjempe god mat og service. Kommer tilbake dit igjen..

Dato for besøk: september 2021
3  Takk, AinaK45

Anmeldt 3. august 2021

Fantastisk gode burger. Reint og flott lokale. Hyggelig og trivelig servitør. Gode dtinker. Anbefales

3  Takk, HillPet
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

I borterste enden av Storgata, i et grave-og byggeområde ligger restauranten, ganske langt unna klyngeområdet med de fleste andre spisestedene i gata. Men det var vel verdt å gå til Americana Grill & Bar. Interiøret er nokså enkelt, men hyggelig. Menyen er ikke så stor, men du verden så god mat! I hvert fall de rettene vi bestilte, var utsøkt gode. Det var kvalitet hele vegen fra råvarer til smakene. De klarte for eksempel å få rekene i en gryterett spenstige og «sprø» slik svært få klarer. Til og med brownies (desserten vi valgte) som kan være tørre saker, var myk og saftig som en brownie skal være. Og kjempegod.
Løp de ekstra meterne hit og kos dere, folkens. Dette var en innertier.

3  Takk, 769kjellj
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Vi bestilte bord til kl.20 og det ble fort ordnet. God meny med mange gode retter. Flott lokale.
Maten var veldig god.
-En person måtte spørre etter noe av maten sin.
-OBS! Jeg bestilte hel spareribbs som koster 150 kr. mer en en 1/2.
Den var ikke som beskrevet men litt større en de som bestilte 1/2.
Kan anbefales.

1  Takk, RolfA1953
Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat & Service ,hit kommer vi til å dra flere ganger, perfekte burgere og fries og en digg avslutning med nydelig dessert

2  Takk, 891minas

Reisende som så på Americana Grill & Bar, så også på

Har du vært i Americana Grill & Bar? Del dine erfaringer!