“Ren skuffelse”
Anmeldelse av Thai Smile - STENGT

Thai Smile
Beskrivelse: liten og koselig autentisk thai restaurant i hjertet av Lillestrøm. For din romantiske kveldsdate eller bursdagsfeiring med venner
Anmeldt 29. august 2020

Leste mye bra omtale og ville teste. Lokalet var liten og koselig, med vennlig servitør, men maten.. :((

Bestilte Som Tam, papayasalat, denne bestod av kun papaya, gulrøtter, og noen cashewnøtter, ingen tørket reker eller langbønner....noe som er standard i denne retten.....en liten neve salat til kr.189,- pyntet med en neve kål ved siden av........

Hovedretten Pad Thai, stekte risnudler med kylling. Denne var så sur og smaksløs at det var uspiselig......

Er selv asiat og vant til thailandsk kjøkken, og dette var ren skuffelse.....

Dato for besøk: august 2020
Takk, Tannfeen

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte forretter: vårrull vegetar og innbakt scampi. Meget bra. Hovedrett: Wokgrønnsaker med kylling og nudler med kylling og grønnsaker. Også meget bra. Hyggelig servitør. Vi kommer tilbake

Takk, Anderswil78
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Ekte thai mat! Her får man hjemmelaget thai, dufter god mat når man kommer inn. Koselig lite lokale. Hyggelig servitør. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 264amya
377madsr, Kundeansvarlig på Thai Smile, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2020

Hei. Tusen takk for din tilbakemelding, vi håper vi ser deg igjen og at du følte at dette var er koselig sted å være. Tusen takk fra gjengen på Thai Smile :-)

Anmeldt 10. februar 2020

Restauranten er pent dekorert og lager god thaimat med riklige porsjoner og gode råvarer. Kan anbefales og er etter min mening nå den beste thai restauranten i byen.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Alexander A
Anmeldt 15. januar 2020 via mobile enheter

Veldig god mat! Passe sterk og gode smaker. Når de som jobber i tillegg er veldig hyggelig - så kommer vi nok snart igjen.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Synne2014