“Hyggelig Gresk restaurant”
Anmeldelse av Elia Greek Taverna

Elia Greek Taverna
Vurdert som nr. 16 av 44 Restauranter i Lillestrøm
Anmeldt 31. juli 2021

Fint sted med god mat! Hyggeligere inne en kald vinterdag enn ute på en varm sommerdag, men begge deler kan anbefales. Maten er god, uten at det blir noe ekstraordinært, men for all del nærmere 5 enn 3. Anbefales!

Takk, Tore1970

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod service og nydelig mat!
Vi var 2 par ute for å få i oss en bedre matbit og noe godt i glasset.
Vi bestilte Mix Grill og Gyros.
Mix Grillen var helt ypperlig, her får man alle smaker fra menyen og alt var mørt med nydelig smak.
Fikk også ett godt tips til rødvin som vi nøt alle mann.
Vi kommer gledelig tilbake.

Takk, allanwL589OT
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Var der med to venner, og ble veldig positivt overrasket. Spiste en tre-retter med masse deilig variert kjøtt som hovedrett. Etter er par tiår med massivt inntog av asiatiske restauranter føltes det underlig eksotisk å spise gresk mat igjen. Elia leverte med hyggelig personale, utrolig god mat, og er trivelig lite lokale. Anbefales på det sterkeste.

Takk, HavardHa
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig atmosfære, bra priser og super service. Store porsjoner, virkelig verdt hver eneste krone. Anbefales på det sterkeste.

Takk, lonemolsen
Anmeldt 9. juni 2021

Helt ok mat. Gyros rull var god, sovlaki litt tam og samme med kjøttboller lite grønnsaker og litt kjedelig mat.

Takk, 525tonjs
FoodieFoo86, Owner på Elia Greek Taverna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2021

Hei, vi vil utvide våre oppriktigste unnskyldninger angående alle problemene du har møtt. Våre kjøttboller kommer ikke med grønnsaker og vi vil gjerne vite mer om opplevelsen din og forbedre oss. Vi er stolte av å opprettholde de høyeste kvalitetsstandardene for våre kunder. Så vi håper du vil gi oss muligheten til å diskutere dette videre med deg. Du kan kontakte meg på 91341883 eller sende oss en e-post på post@eliagreek.no
Ha en fin dag og ser frem til å høre fra deg :)

Reisende som så på Elia Greek Taverna, så også på

Har du vært i Elia Greek Taverna? Del dine erfaringer!